Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Szukalem na forum ale nic nie znalazlem konkretnego. Mianowicie w czasie pracy silnika na biegu jalowym jak popompuje heblem i przytrzymam wcisniety to obroty spadaja az do ok 600.Ale tylko jak popompuje go.Jak wcisne tylko raz i przytrzymam to wszystko jest git. Gdzie szukac przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 To znaczy że wspomaganie hamulca działa,ale nie gaśnie,czyli krokowiec daje radę wyrównując obroty.To samo zjawisko można zaobserwować,włączając od razu nawiew na 4 itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Pompując dopuszczasz do dolotu powietrze niezmierzone przez przepływkę, więc sonda zaraz woła o paliwo, co skutkuje podwyższeniem obrotów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 ja37 tylko, że u niego spadają.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Czeski błąd W takim układzie może trzeba by krokowca czyścic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Krokowca juz czyscilem wczesniej bo obroty lekko plywaly.Wlasnie czytalem gdzies na forum ze powinny podskoczyc lekko a nie spadac.Wiec chyba jest cos nie tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Sprawdzałeś podcisnienie na przepustnicy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Hmm.. A jak to mozna sprawdzic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Na przepustnicy jest metalowy króciec, do którego podłączony jest cienki gumowy wężyk. Sam wężyk rzadko się zatyka, ale króciec tak, bo w środku jest przewężenie. Zdejmij wężyk od strony kolektora i dmuchnij. Jesli nie będzie przelotu, to cienkim drutem, z wyczuciem, sprawdź czy kanał nie jest zatkany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 jutro bede cala przepustnice sciagal do czyszczenia to zaraz wszystko posprawdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.