Skocz do zawartości

- - - - -

OPEL ASTRA 2 pompa wspomagania TRW 1 elekrtohydrauliczna


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 09 lipiec 2009 - 11:46

Witam Muszę wymienić pompę wspomagania trw pierwszej generacji( taka ożebrowaną), może ktoś wie czy wersje angielskie maja jakieś inne pompy niż europejskie i czy można je bez problemu zamienić Albo zamienić trw1 na trw2 :roll: Niestety na forum nie znalazłem takiej informacji pozdrawiam


Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7876 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 09 lipiec 2009 - 14:13

Dołączona grafika
wg danych katalogowych zastosowanie to: astra, zafira, zarówno opel jak i vouxhall
  • 0

#3 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 09 lipiec 2009 - 15:16

dzięki - pompa dokładnie jak na fotce Czyli wygląda na to że będzie taka sama... bo np. przekładnia kierownicza jest już inna, połączenie z kolumną jest po prawej stronie przekładni ... a może ktoś montował u siebie taką pompę:wink:?


#4 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7876 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 09 lipiec 2009 - 21:29

Czyli wygląda na to że będzie taka sama

- tak to opisują
jest w sumie osobnym elementem
  • 0

#5 OFFLINE   pacalycha

pacalycha
  • Użytkownik
  • 44 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:1.6
  • Nadwozie:kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 maj 2012 - 22:15

witam
padla mi pompa wspomagania dokladnie taka sama jak na zdj z żebrowana obudowa silnika,pojechalem na shrot bylo tam kilka takich samych astr z tego samego roku i z tym samym silnikiem 1.6 8v a pompy mialy inne wiec wziolem pompe taka jaka mieli z gladka obudowa silnika .pompe kupilem razem z wężami calosc wymienilem bylo z tym troche zabawy,i teraz tak wspomaganie dziala ladnie ale slychac pompe jak tylko rusze kierownica to sie odzywa ,slychac takie jęczenie czy dziwny pisk ,wyglada mi na to ze to silnik elektryczny tak glosno chodzi,jak tylko skrece czy rusze kierownica to zaczyna jęczeć .
predzej jak mialem ta żebrowana pompe to niebylo nic takiego slychac a po wymianie slychac i mam do was pytanko forumowicze czy kupilem pompe na zdechnieciu i wyje bo to jej koncowka czy ta pompa jest za slaba lub za silna do mojego auta?moze pompa pompie nierowna sam niewiem o co moze chodzic ...moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem ,moze powinienem poszukac pompy z zebrowana obudowa ?czy to niema znaczenia?
pozdrawiam
  • 0

#6 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7876 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 maj 2012 - 22:21

Może pompa ma już lepsze dni za sobą
albo trochę mało płynu zalałeś.
  • 0

#7 OFFLINE   pacalycha

pacalycha
  • Użytkownik
  • 44 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:1.6
  • Nadwozie:kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 12 maj 2012 - 07:17

ktos odpisal cud :P
plynu jest max krecilem kolami do konca w prawo i lewo kilka razy i dolewalem plynu teraz caly czas stoi na ponad max,wiem ze sa dwa rodzaje pomp wspomagania na pewno ,z zebrowana obudowa i gladka a moze i jest jeszcze trzeci rodzaj ...w kazdym razie czy jest mozliwosc znalezienia informacji a moze ktos wie czy te pompy daja takie same cisnienie ? bo jesli tak to znaczy ze mozna bezproblemu zrobic tak jak ja czyli ,padla mi pompa z zebrowana obudowa a wsadzilem z gladka obudowa ale jesli daja inne cisnienie to juz lipa bo moze ta byc za slaba albo za silna i dlatego wyje ...
  • 0

#8 OFFLINE   POLO K1

POLO K1
  • Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 27 listopad 2013 - 13:51

witam
padla mi pompa wspomagania dokladnie taka sama jak na zdj z żebrowana obudowa silnika,pojechalem na shrot bylo tam kilka takich samych astr z tego samego roku i z tym samym silnikiem 1.6 8v a pompy mialy inne wiec wziolem pompe taka jaka mieli z gladka obudowa silnika .pompe kupilem razem z wężami calosc wymienilem bylo z tym troche zabawy,i teraz tak wspomaganie dziala ladnie ale slychac pompe jak tylko rusze kierownica to sie odzywa ,slychac takie jęczenie czy dziwny pisk ,wyglada mi na to ze to silnik elektryczny tak glosno chodzi,jak tylko skrece czy rusze kierownica to zaczyna jęczeć .
predzej jak mialem ta żebrowana pompe to niebylo nic takiego slychac a po wymianie slychac i mam do was pytanko forumowicze czy kupilem pompe na zdechnieciu i wyje bo to jej koncowka czy ta pompa jest za slaba lub za silna do mojego auta?moze pompa pompie nierowna sam niewiem o co moze chodzic ...moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem ,moze powinienem poszukac pompy z zebrowana obudowa ?czy to niema znaczenia?
pozdrawiam

Siema kolego mam pytanie jak podłączyłes tą pompę  żeberkowa ma 4 kable a gładka 5 od czego jest ten piaty kabel.


  • 0

#9 OFFLINE   GreGo

GreGo
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LokalizacjaŁódź, Kielce
  • Model:Opel Zafira A
  • Silnik:X18XE1
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 18 listopad 2016 - 11:36

Witam,

Odgrzewam temat. Pilnie szukam informacji o wymianie pompy TRW1 ożebrowanej na TRW2. Proszę o wszelkei informacje odosnie wymiany, podłączenia. Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam,

Grzegorz


  • 0





Podobne tematy: Collapse