Skocz do zawartości

Kontrolki


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Może ten temat -jestem na forum nowicjuszem, był ale ja opisze swoje zagadnienie. Odpalam jadę a po pewnym czasie- rożny ten czas, raz długo raz krótko zapalają się dwie kontrolki - samochodzik z kluczem oraz samochodzik w poślizgu. Po zatrzymaniu się i wyłączeniu gasną a po włączeniu nie palą się ale historia się powtarza. Cóż to za przypadłość tego pojazdu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ja tez opisywałem ten problem (http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=29298) i powiem szczerze ze dziwi mnie to ze nikt nie potrafi pomoc. Przecież to nie jest jakaś kosmiczna technologia. Goście w serwisie na odczepnego ze do wymiany jest komputer sterujący silnikiem za jedyne 5200 zł.

Zadąłem im pytanie skąd ta diagnoza ale nie byli w stanie odpowiedzieć. Tylko ze sterownik to taka rzecz elektroniczna i jak się coś spali to nie działa. A tu raz działa a raz nie gdyż te kontrolki zapalają się kiedy chcą :beer:

Jeżeli ktoś z was wie co się dzieje to podpowiedzcie gdyż to uciążliwa rzecz. Po zapaleniu tych kontrolek traci moc bo automatycznie jest wyłączana turbina.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadne inne kontrolki sie nie zaswiecaja?

jesli pojawia sie i znika to raczej jakis problem z kontaktem elektrycznym... zimny lut, jakis efekt pojemnosciowy badz cos podobnego...

jakie bledy wyskakuja?

ja bym tak przy okazji sprawdzil akumulator i ladowanie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy sś następujące:

* ciśnienie doładowania

(P1243)

* obwód ściśnienia barometrycznego:

- napięcie wysokie (P1105)

* obwód czujnika ciśnienia turbo (P0105)

Od mechanika dowiedziałem się ze może być to wszystko począwszy od nieszczelnego przewodu kończąc na uszkodzonej turbinie.