Skocz do zawartości

Kontrolki


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Może ten temat -jestem na forum nowicjuszem, był ale ja opisze swoje zagadnienie. Odpalam jadę a po pewnym czasie- rożny ten czas, raz długo raz krótko zapalają się dwie kontrolki - samochodzik z kluczem oraz samochodzik w poślizgu. Po zatrzymaniu się i wyłączeniu gasną a po włączeniu nie palą się ale historia się powtarza. Cóż to za przypadłość tego pojazdu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ja tez opisywałem ten problem (http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=29298) i powiem szczerze ze dziwi mnie to ze nikt nie potrafi pomoc. Przecież to nie jest jakaś kosmiczna technologia. Goście w serwisie na odczepnego ze do wymiany jest komputer sterujący silnikiem za jedyne 5200 zł.

Zadąłem im pytanie skąd ta diagnoza ale nie byli w stanie odpowiedzieć. Tylko ze sterownik to taka rzecz elektroniczna i jak się coś spali to nie działa. A tu raz działa a raz nie gdyż te kontrolki zapalają się kiedy chcą :beer:

Jeżeli ktoś z was wie co się dzieje to podpowiedzcie gdyż to uciążliwa rzecz. Po zapaleniu tych kontrolek traci moc bo automatycznie jest wyłączana turbina.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadne inne kontrolki sie nie zaswiecaja?

jesli pojawia sie i znika to raczej jakis problem z kontaktem elektrycznym... zimny lut, jakis efekt pojemnosciowy badz cos podobnego...

jakie bledy wyskakuja?

ja bym tak przy okazji sprawdzil akumulator i ladowanie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy sś następujące:

* ciśnienie doładowania

(P1243)

* obwód ściśnienia barometrycznego:

- napięcie wysokie (P1105)

* obwód czujnika ciśnienia turbo (P0105)

Od mechanika dowiedziałem się ze może być to wszystko począwszy od nieszczelnego przewodu kończąc na uszkodzonej turbinie.

Jeżeli może mi ktoś z was pomoc co mam dalej robić to bardzo proszę o kontakt. Nie chce robić niepotrzebnych rzeczy i wydawać bez sensu pieniądze

. Znając serwis będą chcieli wymienić turbinę na nowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od mechanika dowiedziałem się ze może być to wszystko począwszy od nieszczelnego przewodu kończąc na uszkodzonej turbinie.

Skupił bym się na szukaniu tej nieszczelności teoretycznie najtańsza do usunięcia choć nie do odszukania w Auto Świecie z czerwca gdzie opisują używaną Merive 1.7 CDTI piszą : „ w niektórych egzemplarzach dochodzi do poluzowania gumowej rury doprowadzającej powietrze z intercoolera – konsekwencją jest spadek mocy dymienie z rury wydechowej”
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności