Skocz do zawartości

bierze olej - pomocy !


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam serdecznie użytkowników! W związku z tym, że szanuje Wasze opinie, liczę na Waszą pomoc. Wiele jest na forum o dymie i pierścieniach, ale nie widziałem specjalnie informacji odnośnie bagnetu i tego co sie pod nim dzieje. Jestem umówiony do mechanika w poniedziałek, wiec może uda mi się potwierdzić u Was moje obawy.

Problem dotyczy Astry G, silnik 2,0, 16 V, X20XEV. Niedawno go kupiłem. Najpierw wlałem oleju z beczki Mobil 1, 10W40 (taki był niby lany u niemca)(kupiłem w sklepiewarsztacie). Przejechałem na nim 5 tysięcy ale auto brało go już wtedy 2 litry na 1000 km. Inny mechanik mi go zlał, mówiąc że jest rzadki jak woda (może była podróbka). Zrobiłem 1000 km na nowym oleju. Bierze jakiś 1 l oleju 15W40 na 1000 km. Olej Castrol Magnatec. Najgorsze jest to, że zobaczyłem dzisiaj jak leci dym na chodzie z bagnetu (po jego wyjęciu). Przy większych obrotach (5 tys.) zaczyna pluć olejem z bagnetu, jakby tam sie coś gotowało. Ma lekki dymek z rury po przygazówce - siwoniebieski). Nie katowałem auta i nie wiem co mogło sie stac ? Wypłukany nagar? W poniedziałek sprawdzamy wstępnie kompresje. W razie co wymieniamy pierścienie i uszczelki ? Macie inne pomysły? Bedę wdzięczny za uwagi. Aha, jeszcze jedno płyn chłodniczy jest czyściutki. Pozdrawiam :placze:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz filtr odmy czyli separator oleju?

to takie czarne pudełeczko ma rurze odmy prze deklem zaworów

w omedze bardzo lubiło się zatykać i nieraz było w stanie bagnet wypluć

 

zobacz czy nie jest zawalona majonezem rura odmy i wlot do dekla zaworów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzieki za szybką reakcje. Rure od odmy dzisiaj zdejmowalismy, jest drożna, żadnego pudełeczka tam nie ma. Nie ma śladów żadnego majonezu, ani w odmie ani pod korkiem. Nigdzie

 

[ Dodano: Sob Lip 25, 2009 20:37 ]