Skocz do zawartości

pomarańczowa kontrolka samochód +klucz, utrarta mocy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam. Czytam Wasze forum od ponad roku, a dopiero kilka tygodni wcześniej się zalogowałem. Mam poważny problem z moim signum 1.9 tdci 120 km. Największym problemem jest zapalający się pomarańczowy kluczyk z symbolem samochodu. Wtedy samochód po krótkim czasie traci moc i przyspiesza tylko do 2000 obrotów w żółwim tempie. Po wyłączeniu samochodu i ponownym odpaleniu auto albo jedzie dobrze i nic się nie pali, albo zapala się pomarańczowy silnik_check engine i następuje ponowna utrata mocy. Byłem w ASO, stwierdzili ,że to błąd przepustnicy i wystarczy ja tylko wyczyścić. została wyczyszczona i nic. Może było dobrze ok 1500 tys km. Drugim problemem jest cieknący płyn chłodniczy. Ucieka mi on zaraz przy chłodnicy pod taką czarną dużą kostką-patrząc na silnik z góry, po prawej stronie. a jeszcze do tego mam problem z mokrym dywanikiem po stronie pasażera,gdy tylko włączę klimatyzację. Obecnie jestem poza granicami kraju i szybko nie moge wrócić do Polski. Może uda mi się coś samemu zrobić. Pomóżcie, jeżeli tylko możecie Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

hej

gdzie byles w warsztacie u opla? masz rachunek? to wracaj do nich ze przeczyscili i nic...

znaczy ze to albo nie to albo cos zle zrobili - w obu przypadkach domagaj sie zwrotu pieniedzy...

jaki blad im wyskoczyl? a moze sam bledy czytales?

auto ma jakis blad i w zwiazku z tym przechodzi w tryb awaryjny - byloby nam latwiej wiedzac jaki to blad

sprawdz czy to nie przeplywka, wszystko opisane na forum

w skrocie odpinasz kabel od przeplywki jesli sie poprawi to raczej przeplywka

rowniez moze byc problem z czujnikiem polozenia walka rozrzadu

to typowe problemy w tych autach

co do wycieku to pewnie trzeba uszczelnic (ale nie podejmuje sie radzic jak)

co do mokrego dywanika i klimy - sprawdz czy masz drozny odplyw z parownika i czy chlodnica w wewnetrznym obiegu jest ok, od dawna masz auto? bylo bite?

gdzie jestes w DE?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Po pierwsze dzięki za odpowiedź. Auto mam dwa miesiące i raczej walone nie było. Mieszkam w Geldern, to 40 km od Duisburga. A co do Aso, to byłem jeszcze w Polsce, bo po tym jak wyczyścili ta przepustnicę było dobrze, chociaż ona w Polsce zapaliła mi się tylko raz i pojechałem do Aso. Dopiero tutaj zaczęło się psuć. A gdy odczepie ten przewód od przepływki nic się ni?e dzieje. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pisałem też z mechanikiem z Bochum i on też stawia na przepływkę. A orientujesz się może jaki jest koszt naprawy tego tutaj w Niemczech, bo pytałem tego mechanika, ale go już nie ma na necie-żona chyba... hehe! Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wyżej kolega Andrzej pisał coś o odłączeniu przewodu od przepływki i w ten sposób można sprawdzić,czy to jest to. Możecie napisać coś więcej na ten temat. I w ogóle gdzie to jest?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witaj kolego, co do objawów to miałem podobny problem okazalo sie i tu uwaga nie uwierzysz "sparciała" mi gumka przewodów ciśnieniowych, (nie jestem niestety fachowcem wiec pozwole sobie na posługiwanie się laickim słownictwem). Drobna sprawa, wynik testu wskazywał na przepływomierz. podr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dzisiaj rozwiązałem swój problem, na 3, 4 biegu przy ponad 3 tys. obrotów wyskakiwał samochód z kluczem i samochód osiągał max. 2,5 tys. obrotów, czyściłem filtry, przepływomierz, komputer nic nie wykazał i okazało się że to pęknięta gumka na przewodach, chyba idących od turbo, u mnie są to białe przewody z przodu po prawej stronie silnika, szybka wymiana i czułem się jak by mi nitro wstawili

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość pawlooo93

Witam. Czytam Wasze forum od ponad roku, a dopiero kilka tygodni wcześniej się zalogowałem. Mam poważny problem z moim signum 1.9 tdci 120 km. Największym problemem jest zapalający się pomarańczowy kluczyk z symbolem samochodu. Wtedy samochód po krótkim czasie traci moc i przyspiesza tylko do 2000 obrotów w żółwim tempie. Po wyłączeniu samochodu i ponownym odpaleniu auto albo jedzie dobrze i nic się nie pali, albo zapala się pomarańczowy silnik_check engine i następuje ponowna utrata mocy. Byłem w ASO, stwierdzili ,że to błąd przepustnicy i wystarczy ja tylko wyczyścić. została wyczyszczona i nic. Może było dobrze ok 1500 tys km. Drugim problemem jest cieknący płyn chłodniczy. Ucieka mi on zaraz przy chłodnicy pod taką czarną dużą kostką-patrząc na silnik z góry, po prawej stronie. a jeszcze do tego mam problem z mokrym dywanikiem po stronie pasażera,gdy tylko włączę klimatyzację. Obecnie jestem poza granicami kraju i szybko nie moge wrócić do Polski. Może uda mi się coś samemu zrobić. Pomóżcie, jeżeli tylko możecie Pozdrawiam.

Witam!

Przyczyną takiego tracenia mocy może być kolektor ssący. A dokładnie powinien być tam taki czujnik odpowiedzialny za położenie przepustnicy. Można oszukać ten czujnik przynajmniej ja tak zrobiłem w 2.2DTI bo miałem ten sam problem.A jeżeli to nie jest to gdzieś musisz mieć dziurę w przewodach i nie ma ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności