Skocz do zawartości

Montaż wspomagania kierownicy w samochodzie bez tego układu


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Napinacz jest w sumie osobnym elementem i występowały 2 lub więcej typy

Koła wszystkie muszą być pod nowy pasek

Pasek fabryczny jest o szerokości 6PK np 6PK1460, chyba że jest klima - wtedy inny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.

Przepraszam za odkopywanie ale mam pytanie czy taki zestaw będzie kompatybilny z astrą f 1.4 60 kucy z 2002 roku

http://allegro.pl/przekladnia-maglownica-opel-astra-wspomaganie-i1250729370.html

?

ew czy ma ktoś na sprzedaż w pełni przygotowany zestaw który wystarczy zamontować i będzie działać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie to nie tylko przekładnia i zbiorniczek

Szukaj kpl choćby z jakiegoś rozbiórkowego

czyli cała przekładnia, zbiorniczek, przewody, chłodnica

pompa z mocowaniem i koła z napinaczem

pod Twój motor oczywiście (przynajmniej te ost. pozycje)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vetra b to jeszcze inna bajka

nie dość że przekładnia się różni to dodatkowo zintegrowany z pompą jest zbiornik

tym samym inne mocowanie jej chyba i jest, przewody napewno

 

od vectry a prędzej

od kadetta też

i od samej astry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość shiny_warrior

Witam chciałem zamontować wspomaganie do swojej astra I F 1.4 benzyna.

kumpel rozmontował swoją astre 1.8 benzyne taka sama wersje nadwoziowa jak moja

i chcialem sie dowiedziec czy kompletny uklad wspomagania z 1.8 benzyny podejdzie do mojej 1.4 !(rozumiecie mniejsze koszty :) )

Dzwonilem po mechanikach i nie wiedza mowia ze trzeba zobaczyc i porownac :(

Dlatego tez odzywam sie do forumowiczow zasiegajac porady i opini na ten temat :)

mysle ze magiel by podszedl ale nie iwem jak z pompa czy bedzie ten sam rozstaw srub :(

A tak apropo jesli ktos potrzebuje jakis czesci z 1.8 benzyna tez mozna smialo pisac:)

Pozdrawiam i czekam na info

 

 

przeniesione do właściwego tematu/Kacper

kacper dzieki :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shiny_warrior, przyjmij radę - jeśli zadajesz pytanie,

to staraj się podać jak najwięcej danych.

Czasami znaczenie może mieć np symbol silnika czy choćby informacja że mowa o 1.8 - 8 lub 16 zaworowym.

 

Pompa wspomagania w motorze 1.8 występować może w 2 typach:

na pasek PK - zastosowanie również w mocniejszych i słabszych wersjach silnikowych (1.4 również)

i druga opcja na pasek klinowy (motor 1.8 i więcej).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Wybaczcie ze odkopuje ten temat ale właśnie zamierzam zamontować sobie do mojej Astry F wspomaganie. Jako ze jest to astra classic wiec wyposażenie jej było znikome. Moja astra to 1.6 x16szr. Zakupiłem już sobie maglownice, przewody, zbiorniczek, łapę do mocowania pompy, pompę oraz pasek 6p1460. Problem pozostaje jedynie (mam nadzieje) z kwestia podmiany elementów pod ten szerszy pasek. Wiem ze będzie mi potrzebne kolo pasowe alternatora, kolo pasowe wału i napinacz. Przeglądając EPC widzę ze wersje z i bez wspomagania maja alternatory bosch 70A ale różnią się one numerem katalogowym. Wolałbym altka nie wymieniać tylko podmienić kolo pasowe w nim z tego wąskiego na szersze pod pasek wieloklinowy. Jaka jest różnica miedzy tymi alternatorami i czy będzie to do siebie pasować. Czy ktoś już miał do czynienia z takim problemem?

Prosiłbym o wszelkie sugestie i porady w tej sprawie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Gość adam1.4mpi

Hej, odgrzewam trochę temat ale potrzebuję rady.

Mam astrę '95 rok, silnik: C14SE.

Kupiłem zestaw wspomagania na olx (pompa z łapą, przewody, zbiorniczek, maglownica) jak się przyjrzałem zestawowi, to wnioski są następujące:

- u mnie w samochodzie koło pasowe jest na pasek klinowy, natomiast koło pasowe jest od wspomagania jest wielorowkowego.

 

Jeżeli dobrze zrozumiałem, najlepszym rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego na wale i na alternatorze i kupienie dłuższego paska, który napędzać będzie i alternator i wspomaganie. Zgadza się? Proszę o wszelkie wskazówki.

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności