Skocz do zawartości

- - - - -

Dziwne szarpanie silnika Calibra 2.0 16 V


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 28 luty 2007 - 17:04

Witam
Od niedawna jestem posiadaczem Opla Calibry 2.0 16 V
I od samego początku mam problem z szarpaniem silnka na niskich obrotach.
Prawdę mówiąc tak jak by chodził nie równo. A obrotki na obrotomierzu nawet nie drgną a silnikiem szarpie.
Powymieniałem wszyskie poduszki silnika na nowe bo myślałem że to od nich ale problem nie zniknął.
Poprostu już nie wiem o co tu chodzi.
Może ktoś zwas się spotkał z takim czymś i mi pomoże.
Pozdrawiam wszyskich maniaków opla.

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 28 luty 2007 - 20:40

A stan świec i kabli zapłonowych??Masz lpg???Poza tym może układ paliwowy może "nawalać" tzn albo pompa paliwa lub wtryski nie podają odpowiedniej ilości paliwa.

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 28 luty 2007 - 22:29

wyczyśc krowca, egera posprawdzaj przewody podciśnieniowe no i sprawdź czy nie masz błedów.

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 01 marzec 2007 - 07:05

Kable świece są ok. Mam tylko benzyne.
błędów nie wykazuje zadnych bo ostatnio byłem na diagnostyce i nic nie pokazało
Bardziej będe obstawiał przy układzie paliwowym.
Ale musze to najpierw posprawdzać.
Dziwne jest dlamnie to że szarpania wyskakują tylko na biegu jałowym.
Podczas jazdy na większych obrotach wszysko jest ok.
Jak któś ma jeszcze jakieś propozycje co do w/w-ego problemu to czekam na info

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   zibi

zibi
  • Zasłużony
  • 3199 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z17DTH
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 01 marzec 2007 - 11:43

to że szarpania wyskakują tylko na biegu jałowym.

jeśli ruszasz z miejsca i samochód robi kangurka,to obstawiam pompę paliwa,że za mało podaje.Jest sposób na sprawdzenie,trzeba odkręcić przewód paliwa przy silniku i łapać benzynkę do jakiejś bańki,oczywiście przy włączonym zapłonie.Problem w tym,że nie pamiętam ile musi wylecieć w przeliczeniu na minutę 1,5 czy 3,5 litra.ktoś pamięta?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 05 marzec 2007 - 18:31

To jak z tym sprawdzaniem tej pompy.
Pomoże ktoś ile ma wylecieć paliwka. Pomóżcie Plissssssssssss

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 10 marzec 2007 - 12:55

zmien kopulke tylko cala !!! razem z zawartoscia i bedzie ok :D

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   cursor

cursor
  • Forumowicz
  • 471 postów
  • Model:Nie Opel
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 marzec 2007 - 15:07

W silnikach na wielopunkcie min. 2l/min, w jednopunktach 1l/min.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 19 sierpień 2007 - 11:10

witam ja mam to samo w aucie , auto do 3 tys jak jedzie to szarpie i na benzynie i nagazie jest to samo moze mi pan podpowie co bylo u pana ...:wesoly:?a powyzej 3 tys obrotow jest dobrze:)powie pan co zrobil u siebie mam te samo auto calibre 2.0 16 v prosze o odpowiedz na gg 7964188 z gory dziekuje :wesoly:

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 26 styczeń 2008 - 23:57

też miałem problemy z szarpaniem silnika, tyle że przy wyższych obrotach. Problemem był przepływomierz i jakieś błędy w komputerze. Sprawdź to. Pzdr!


Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse