Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Ja też pytalem mechanika o ten filtr. Powiedział, że znajduje się on w baku i wystarcza dożywotnio, ale nie na polskim paliwie. Dlatego parę razy zakładał filtr na zewnątrz. Taki zwykły przepływowy za parę złoty i to pomagalo. Nie wiem jak jest naprawdę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misci Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Znalazłem filtr, jeśli można to tak nazwać. Jest to siateczka w formie smoka pompy paliwa. Ustrojstwo znajduje sie w zbiorniku paliwa. Można się do tego dostać wyjmując zbiornik i wymontowując zespół pompy. W Agili nie ma pokrywy nad pompą. Robota brudna i nie warta zachodu. Jak się ktoś boi o zanieczyszczenia w paliwie warto zainstalować dodatkowy filterek. Uwaga!. Ciśnienie w układzie paliwowym przekracza 0,3MPa. Filterek musi to wytrzymać. Prędzej czy później jednak i tak trzeba będzie jednak się dokopać do pompy paliwa. Moja wytrzymała 43000km. W normalnym silniku elektrycznym wycierają się szczotki. W silniku pompy mojej Agili z 2002r. wytarł się zaś komutator. Mam nadzieję, że tą wadę konstrukcyjną już wyeliminowano. Wady konstrukcyjne: 1. Przeklęty komutator. 2. Brak pokrywy umożliwiającej dostęp do pompy z wnętrza auta. Trzeba wyciągać zbiornik. P.S. Jest to mój 1 post na tym forum więc pozdrawiam wszystkich.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Cześć misci, to nam nieźle opel "ułatwił" życie z układem paliwowym w agili....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 W agilce nie ma żadnego filtra paliwa, a ten "smok" pod pompą paliwa ma tylko siateczkę i nie nazywał bym tego filtrem paliwa.. Więc w benzyniaku filtra sie nie rusza, w dieslu jest w komorze silnikowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Po pierwsze to siatka na smoku jest chyba na każdej pompie a po drugie zalożenie drugiego filtra nic nie da, niezależnie od tego czy sietka się zatka czy rozklei. Tak czy tak pompę szlag trafi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chudy90ert Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 koledzy w agili nie ma jako takiego filtra paliwa nie licząc tego smoka na pompie a co do samej pompy właśnie wczoraj wymieniałem po raz 3 w ciągu 10 lat odkąd ja mam wymieniałem 4 pompy praz pierwszy dałem się naciągnąć w serwisie wymienili kompletna razem z pływakiem koszt 1000 zł + robocizna następne dwie wymieniałem już u siebie na kanale koszt pompy około 120 zł i2 godzinki roboty opel mógł po myśleć i zrobić jakąś rewizje od środka a nie jak to jest żeby ja wymienić trzeba zdjąć bak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek23131 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 zgadam się z chudy90ert w Agili nie ma filtra paliwa a jeśli jest to jest niewymienialny pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berek Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Cytując Kolegę "misci": ... Jak się ktoś boi o zanieczyszczenia w paliwie warto zainstalować dodatkowy filterek. Uwaga!. Ciśnienie w układzie paliwowym przekracza 0,3MPa. Filterek musi to wytrzymać..... Ponieważ mam zardzewiały wlew paliwa i trochę syfu idzie z paliwem do silnika potrzebowałbym zainstalować filter paliwa w dostępnym miejscu. Jaki więc kupić "dodatkowy"? Gdzie go najlepiej podpiąć do układu paliwowego? Pozdrawiam,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misci Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Trzeba znaleźć elastyczny przewód paliwowy. Przeciąć go i wstawić filtr. Niby proste, ale który przewód??? Trzeba by rozpinać przewody na złączkach (są takie np. przy kanale do którego podłączone są wtryski) i sprawdzić który podaje paliwo po włączeniu zapłonu. Potem wystarczy sprawdzić w którym miejscu wpięcie jest najłatwiejsze. Filtr musiałby być przystosowany do wtryskowej instalacji paliwowej, lecz w niektórych autach ciśnienie wynosi 0,1MPa. Należy też wziąć pod uwagę to, że filtr ograniczy ciśnienie paliwa, a zatem jego dawkę. Komputer będzie musiał to skorygować zwiększeniem czasu wtrysku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.