Skocz do zawartości

- - - - -

Szpilki w Agili wymiana


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 28 październik 2009 - 21:25

Witam. Podczas wymiany hamulców na przednich kołach złamano mi szilkę w kole i teraz mam jedną inną. W razie zmiany awaryjnej koła leże. Podobno mam do wymiany wszystkie we wszystkich 4 kołach...czy to jest możliwe? nigdy przy zmianie opon żaden z mechaników nie miał problemów. Czy cięzko wymienić szpiki w Agili?

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 Gość_andrzej_m55_*

Gość_andrzej_m55_*
  • Gość

Napisano 28 październik 2009 - 22:28

Podobno mam do wymiany wszystkie we wszystkich 4 kołach

przecież wystarczy jedną piastę wymienić
a co do tych pseudo oponiarzy to spytaj go jaką siłą dokręca koła

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   daro

daro
  • Zasłużony
  • 3276 postów
  • LokalizacjaMałopolska okolice Kalwaria Zebrz
  • Model:Opel Astra II
  • Inna marka:126p 652 cm3 4v ;)
  • Silnik:x16szr
  • Nadwozie:HB
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 29 październik 2009 - 08:32

Podczas wymiany hamulców na przednich kołach złamano mi szilkę w kole i teraz mam jedną inną. W razie zmiany
awaryjnej koła leże.

Czyli co?Rozwiercili urwaną szpilkę i przerobili na większa i rozkalibrowali otwór w feldze? :lol:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 Gość_andrzej_m55_*

Gość_andrzej_m55_*
  • Gość

Napisano 29 październik 2009 - 19:18

kiedyś szpilki były na wieloklin można było wybić starą i wstawić nową

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   Modar40

Modar40
  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 02 listopad 2009 - 10:49

Szpilki w Agili są wymienialne. Widocznie u ciebie mechanik nie miał orginalnej to dorobił inna którą miał. Szpilki na kołach są bardzo delikatne i łatwo je przeciągnąć, ponieważ koła w Agili dokręca się z siła ok. 80 Nm, a przeważnie automaty do dokręcania ustawione są na ok. 100 Nm. Po kilku operacjach przekładki opon, szpilki są zazwyczaj do wymiany. Ja po siedmiu latach eksploatacji Agili musiałem wynienić 100% szpilek. Nie natrafiłem na zamienniki i musiałek kupić w serwisie po 10 zł sztuka oraz też wymieniłem nakrętki (w serwisie 15 zł sztuka na Allegro 4 zł sztuka). Jak możecie sobie policzyć koszt to 224 materiały i za robociznę zapłaciłem 100 zł. Tyle minimum kosztuje nas "wynalazek" importu japońskiej technologii do prawie niemieckiego auta :0.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   rafal111

rafal111
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • LokalizacjaPilchowice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:1,4 TURBO 120 KM
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 02 listopad 2009 - 17:35

Na pocieszenie wam powiem że w tej nowej Astrze IV są też szpilki. Ale w sumie może to jest lepsze rozwiązanie bo łatwiej wymienić taką szpilkę niż całą piastę jak się krzywo wkręci śrubę. A w serwisach oponiarskich się to zdarza jak wkręcają pneumatem.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK




Podobne tematy: Collapse