misiek24242 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 winter77, dziekuje sprubuje sprawdzic cisnienie ale jesli moge spytac to skad jest kolega moze jest jakas mozliwosc spotkania sie i sprawdzenia porady   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opelomega Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 witam tak jak w temacie tylko ze check engine sie zapalił i na komputerze wyskakuje błąd: 01050A i nieznany kod bledu a mechanik usuna ten kod błedu i przez jeden dzien było ok i wtedy dajej tak samo czyli max 3000 obr/min.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 No to teraz poczytaj co ten kod oznacza :http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snejku Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Jesli to kod P0105 Masz do sprawdzenia czujnik ciśnienia doładowania i wtyczkę od niego, szczelność dolotu (odcinek za turbo i az do kolektora), i turbinę najlepiej manometrem ile ładuje ciśnienia. Bez odpowiednich narzędzi jak manometry, vacuometr, vacupompka i najlepiej skaner do kompa moze byc ciezko samemu to ogarnac. Czujnik np. Moze byc zaklejony glutem ktory zapewne zakleil tez pol kolektora albo zdechl... Moze byc nieszczelnosc dolotu i cisnienie ucieka, albo zdechlo cos przy turbo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.