Skocz do zawartości

Położenia akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

Pisałem wczesnie na temat wycieku mojego akumulatora z lewej strony jak stoimy w strone silnika.Wymieniłem regulator bo miał napiecie rozne 14,5 14,6 kwestia miernika teraz spadło i niby lepiej. :D

Później znów zauważyłem wyciek podkreślam juz drugiego zdenerwowałem sie wyssałem troche płynu z cel miałem tez spokoju troche ok tygodnia dzis wracam z trasy patrze jest kropelka z boku na odpowietrzeniu. Co sie nasuwa

Miałem orginalny opla to zjadłem zostawiłem na światłach otóz stierdzam że chyba jet krzywo położony z lewe strony jest spad w dół i moze tam sie kumuluje ten elektrolit i wycieka tylko z lewej Jak jest u was z położeniem akumulatora czy stoi prosto czy jest pochylony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas ładzowania wydzielaja się gaz który może się skraplać , kwestia ile tych skroplin jest. Zasadniczo na parowanie ma wpływ wielkość prądu ładującego akumulator, pomiar natężenia i napięcia sprawę powinno wyjaśnić. Samo położenie akumulatora (pochylenie) nie ma tu znaczenia (poziom elektrolitu w celach do wysokości oznaczonej przez producenta) montowany jest w zasadzie w poziomie. Producent i auta i akumulatora przewidział anormalne przechyły samochodu ( stromy zjazd , przechylenie boczne ) i tu winy bym nie szukał. Zmierz natężenie i napięcie, jeśli jest dobre załóż na odpowietrznik wężyk igielitowy i odprowadź skropliny poza karoserię bo to jej zaszkodzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz dzięki za porade zrobię tak włoże wężyk i może jakąś buteleczkę czy pojemniczek z boku

Dzięki

 

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 16:56 ]

Co to jest wężyk igielitowy i gdzie moge kupić

Ładowanie miałem 14,6 14,5 miezyłem wieloma miernikami teraz po wymianie reduktora spadło na 14,ale nic to nie dało cieszyłem się chwile potem znów ujrzałem kropelke wiszaca z boku

 

[ Dodano: Czw Mar 22, 2007 11:56 ]

HEJa

Słuchajcie miałem troche przygód z tymi akumulatorami brałem te najtańsze quand i wiecie co ile tam pchają wody po same korki więc miało prawo cieknąć a płytki są ale do połowy wysokośći akumulatora do połowy tak teraz robią tandetę lepiej kupic jakis markowy lepszy niz takie badziewie Odkrecam korki a po brzegi woda płytki było ledwie widac ok 6 7 cm wody nad płytkami zlalem troche i może bedzie git :twisted:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nawiązując do tematu - zauważyłem ostatnio że akumulator w mojej Corsie B umiejscowiony jest z lewej strony (od strony pasażera), tuż nad akumulatorem jest kratka, z której podczas deszczu spływa woda wprost na akumulator. Wydaje mi się że fabrycznie tak było tylko ktoś nie pomyślał w odpowiednim momencie :mrgreen: Czy może ktoś z forum zabezpieczał akumulator przed wodą lub zatykał wloty powietrza? Nie chce by pewnego mokrego dnia zrobiła się zwara :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności