Skocz do zawartości

Wypada półośka lewa Kadett


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam wszystkich forumowiczów...

Posiadam Opla Kadetta E 1.8i i jego dolegliwość polega na tym, że ciągle wypada lewa półośka ze skrzyni biegów... wymieniłem już zabezpieczenie na nowe i dalej to samo... nie wiem czy może to być z tym związane ale lewo kolo stoi pod dziwnym kątem w stosunku do reszty... kumpel doradził mi żeby jechać do blacharza i zobaczyć czy podłużnica nie jest pognita bo niby jak jest to auto się rozchodzi i półośka będzie wypadać... liczę na waszą pomoc... z góry dzięki za rady :znudzony:

 

zmieniłem tytuł i poprawiłem literówkę/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturjimi, temat powinieneś umieścić tu :znudzony:http://forum.opel24.com/opel-kadett-vf75.htm

...

kumpel doradzil mi zeby jechadz do blacharza i zobaczyc czy podluznica nie jest pognita

... chyba ma rację - może wahacz nie trzyma się nadwozia ... pozdro ... :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocowania wahaczy ci sie rozjeżdżają

do blacharza czym prędzej i niech wyspawa porządnie

wymiar między śrubami mocowań wahaczy ma wynosić 656mm a u góry między śrubami na kielichach 1040 mm

i te wymiary muszą być, bo inaczej nie będzie geometrii przodu - w kadecie da sie tylko zbieżność robić, więc trzeba zadbać bo 4 ślady może zostawiać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

mocowania wahaczy ci sie rozjeżdżają

do blacharza czym prędzej i niech wyspawa porządnie

wymiar między śrubami mocowań wahaczy ma wynosić 656mm a u góry między śrubami na kielichach 1040 mm

i te wymiary muszą być, bo inaczej nie będzie geometrii przodu - w kadecie da sie tylko zbieżność robić, więc trzeba zadbać bo 4 ślady może zostawiać

 

Witam, odswieze temat, ale w powyższym poście znalazłem odpowiedź a właściwie jej sporą część na mój problem. Prosiłbym kogos kto może pomóc o podanie jak najwiecej szczegółow, wymiarów dotyczacych odległości pomiedzy tylnim mocowaniem wachaczy, wzajemne połozenie itp. Mam do ogarniecia temat z kadetem GSI 85 rok. Lewe mocowanie co prawda nie doprowadziło do wypadniecia półośki ze skrzyni ale "rusza się" dość mocno na trzepakach a więc i w czasie jazdy, widzę ze tam było juz coś kombinowane i chciałbym to posprawdzać i zrobić jak należy dodam że koło jest pochylone górą do samochodu, pozatym prawa strona albo była uderzona albo dojechanie do krawężnika albo coś.... W każdym bądź razie góra jest odchylona od samochodu. Sprawdzałem i napewno zwrotnica była krzywa, wymieniłem juz na dobra, lewa jest ok, oba wachacze także proste. Ale nie wiem czy aby przednie prawe (do podłóżnicy na jedną śrubę) mocowanie wachacza nie ucierpiało. Jakaś tabelka z wymiarami albo rysunek ułatwiły by mi posprawdzanie tych rzeczy. Dodam że nie było wczesniuej zadnych rozpórek ani spinek, zatem moim zdaniem tych okształceń (lewy negatyw i prawy pozytyw) nie należy łączyć. Będę wdzięczny za wszelką pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności