Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem DTI 3.0 w obecnych warunkach.


Gość VSV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam duży problem z dużym samochodem(Monterey 99)Niedawno go nabyłem ale nie spodziewałem się takich problemów z odpaleniem diesla w zimie.Świece żarowe grzeją,akumulatory oby 2 naładowałem prostownikiem,kręci dobrze ale nie chce zaskoczyć.Przed mrozem do połowy zbiornik zalałem Vervą.Nie znam się za bardzo na dieslu dlatego będe wdzięczny za każdą poradę jak go uruchomić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece żarowe grzeją się poprzekręceniu stacyjki przez ok.5 sekund po czym "spiralka" znika,próbowałem kilka razy ,po trzecim przekręceniu stacyjki kontrolka świec już się nie paliła ( po odstępie czasu sytuacja taka sama ).Mam jeszcze a aucie funkcje "podgrzewania paliwa"uruchamianą 3 przyciskiem na desce(obok napędu 4x4)ale to też nie pomaga.Przed mrozem pomagało po naciśnięciu tego przycisku.Zaczynam zastanawiać się czy to coś z paliwem?Ale nie bardzo wiem co teraz zrobić???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam zastanawiać się czy to coś z paliwem?

możliwe

przy obecnych mrozach (i nie znając lokalizacji)

mogę tylko strzelać - odczekać na cieplejsze dni albo zaciągnąć do ciepłego garażu aby "odtajał"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opel stoi w drewnianej szopie,"ciepłego garażu nie posiadam"ale w sumie to raczej ciężko przepchnąć prawie 3 tonowe autko.Dowiedziałem się że może podgrzać farelką silnik----tylko czy to pomoże???Jeśli ktoś tak próbował to proszę o odpowiedż czy to pomoże(Montek stoi już 4 dni)a może jakiś inny sposób???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach