Skocz do zawartości

Jaki olej silnikowy i swiece polecacie? Corsa B 1998 1.0 ben


Gość Plissken

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Plissken

Witam,

 

jakis czas temu nabylismy z zona tego demona. Przejrzalem podobne watki, ale nie znalazlem jasnej odpowiedzi, ktory olej szanowni forumowicze polecaja (przewinal sie Lotos). Nie wiem na jakim oleju byl jezdzony, podobno mineralny 15W40. Co Wy byscie polecili? Polsyntetyk, a jesli tak to o jakiej lepkosci i jaka firma? Filtr byle jaki czy warto na to zwrocic uwage? Ile do niego wchodzi (lacznie z filtrem), trzeba AFAIK 4l kupic?

 

Dodatkowo chce zmienic tez swieczki, jesli moglbym tu prosic o tipy cieploty i producenta.

 

Do wymiany rowniez ida filtr powietrza i filtr paliwa, trzeba tu zwrocic na cos szczegolna uwage?

 

pozdrawiam,

 

Plissken

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mr.suchy

Plissken, cześć

szanowni forumowicze polecaja

ja zalałem GM 10w40 - półsyntetyk

Filtr byle jaki czy warto na to zwrocic uw

Marka FILTRON: OP570 albo dowolny zamiennik. Ostatnio kupiłem z napisem OPEL za 15,00 zł - może oryginał :)

 

Ile do niego wchodzi (lacznie z filtrem)

Do mnie wchodzi koło 3,3 litra

 

Dodatkowo chce zmienic tez swieczki

NGK V-line 23 - innych nie kupuj. Reszt rzeczy wedle zawartości kieszeni.

 

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam.

odrazu zaznaczam ze jezeli jezdziłes na minerale to nie wolno przechodzić na półsyntetyk bo półsyntetyk moze wypłukać ci nagar i nie bedzie kompresji

 

osobiscie polecam ci zestaw filtrów fFiltron tanie i nie zawodne

olej polecam Mobila 4 litry napewno wystarcza a zapewne jeszcze zostanie

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrazu zaznaczam ze jezeli jezdziłes na minerale to nie wolno przechodzić na półsyntetyk bo półsyntetyk moze wypłukać ci nagar i nie bedzie kompresji

Według mnie bujda,w ładzianie skakałem z olejami z półsyntetyka przy przebiegu 60tk na minerał,przy 110tk był syntetyk a przy 130tk półsyntetyk a teraz przebieg około 200tk i kompresja ok i jakiegoś rozszczelnienia też nie widziałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrazu zaznaczam ze jezeli jezdziłes na minerale to nie wolno przechodzić na półsyntetyk bo półsyntetyk moze wypłukać ci nagar i nie bedzie kompresji

Moja Corsa przeszła z minerała na półsyntetyk.

Przebieg 210tys.km, żadnych nawet najmniejszych problemów z silnikiem.

Od czasu wymiany na półsyntetyk zrobiłem prawie 30 tys.km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przeszedłem z minerala na półsyntetyk przy 120k zrobiłem 8 tys. zero wycieków.To temat rzeka ale i mit,jeśli nie są zużyte uszczelniacze nie powinno być wycieków.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności