Skocz do zawartości

Problem z zapalaniem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Test z opornikiem pokazał 8.6 to było prawie przy czerwonym polu
chodzi o napięcie na klemach. było 8.6

 

Ponieważ skąpo to trochę opisałeś, domyślam się, że chodziło o test akumulatora pod obciążeniem i jeżeli wynik to 8,6V, to idź do sklepu i wymień "baterię" na nową.

Zbliża się długi weekend i jak będziesz dalej kombinował, to przesiedzisz go w domu zamiast pojechać w plener. :?:

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś pewien, to pożycz od kogoś akumulator i przetestuj u siebie.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

to jaki polecacie aku mi kupić?

43Ah czy może 55Ah?

no i jaki prąd uderzeniowy, bo to chyba tak ten parametr się nazywa....420A czy może 500?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jaki polecacie aku mi kupić?

43Ah czy może 55Ah?

no i jaki prąd uderzeniowy, bo to chyba tak ten parametr się nazywa....420A czy może 500?

przyłączam się do zapytania - też będę musiał wymienić akumulator w swojej asterce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:?:

Po pierwsze- akumulator możesz zamienić na nowy :D

Po drugie- zrób sobie właściwe połączenie klem z elektrodami akumulatora .

 

I WYSTARCZY :shock:

 

A jaki akumulator kupić to macie w instrukcji. Większego nie kupujcie bo się nie nadąży ładować i będziecie kupować prostownik ( zwłaszcza teraz jak na światełkach jeździmy )

A prąd ROZRUCHOWY dobrze jak jest największy ale do osobówki wystarczy ok. 400 A

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaznaczam że jestem w tych sprawach laikiem..:wink:

 

Czy to możliwe przy takim stanie aku jak mojego, że rano lub jak silnik ostygnie całkiem to ten zapłon jest jakgdyby dłuższy, cięższy? Rozrusznik kręci dobrze ale muszę dłużej pokręcić a wystarczy że zgaszę auto i odpalę ponownie już zaskakuje dobrze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik zabiera najwięcej prądu, ten, który idzie na pompę i cewkę może być już za słaby.Dlatego może pompa dłużej nabija ciśnienie i jest "słaba" iskra.Za drugim kręceniem już jest rozprowadzony olej, już jest ciśnienie paliwa, rozrusznik bierze mniej prądu, może dlatego lepiej pali.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności