Skocz do zawartości

Silnik gaśnie podczas jazdy i ciężko go uruchomić 1.7 DTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Naprawiłem wycieraczki a teraz popsuło sie coś z silnikiem..

Otóż, jade sobie normalnie okolo 80-90 i nagle silnik przestaje pracować, zapala sie kontrolka od silnika i po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do zera i wszystkie inne kontrolki sie zapalają. Pozniej po jakis 5 minutach odpalił. Silnik byl goraco tzn przejechalem wczesniej okolo 80 km. Pozniej znow to samo ale odpalił jeszcze zanim sie zatrzymałem. Zrobilem okolo 100 km i znow to samo tylko ze na amen... po jakis 30 minutach i przy okazji odłączyłem akumulator z nadzieją ze pomoze odpalił, zrobilem 1 km znow zgasl 15 minut odczekałem i zapalił i tak jeszcze ze dwa razy az dojechalem do domu... Powiedzcie co to moze być? Podczas jazdy czasami zdarza sie ze jest taki mocne szarpnięcie jakby wyłaczał sie na sekunde... Jak zdiagnozować ten silnik? to jest 1.7 DTI z 2003/4 rok Opel Combo C. Może znacie jakiś warsztat w Warszawie gdzie w miare tanio by mi podłączyli pod komputer i naprawili? Moc ma takto wszystko jest ok, paliwa pół baku na Shellu tankowałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj wydaje mi się że normalnie ci się zapowietrza i tu należy się skupić :niie: przeplywka traci moc ale nie gasnie :niie: o odpowietrzaniu są długie debaty porównaj i będzie ok.. mówię o poszukaniu tematu na forum , bo zbędne jest zakladanie tematu ktory już jest :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend był filtr odwadniany przeze mnie ale od tamtego czasu zrobiłem ze 300 km i wydaje mi sie ze jakby byl zapowietrzony to by odrazu bylo cos nie tak... a on jedzie zapala sie kontrolka i koniec jazdy a jak odpali to nie ma problemów z przyspieszeniem itp. mam sugestie od mechnika ze moze to byc moduł pompy wtryskowej, orientujecie sie moze jaki jest koszt naprawy>?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nawet o tym nie mysl to droga rzecz lepiej pojedz na kompa a dowiesz się bez żadnych domniemanych usterek bo moduł to moze być nawet do 3tyś w tej pompie, a tak będziesz wiedział na czym stoisz. Pompą sterują jeszcze inne czujniki wspomniany od obrotów wału ten nie jest drogi , a nie domagania są takie jak u ciebie i obroty raz większe to mniejsze :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem na początku marca a że nie wiedziałem o odwadnianiu to dopiero odwodniłem w ten weekend i w sumie wody nie było może ze dwie krople reszta to czyste paliwo leciało... Co sądzie o tej teori ze mógł paść moduł sterujący pompą wtryskową? Jutro jade podłącze opelka pod komputer w auto remar i zobaczymy co bedzie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności