Skocz do zawartości

problem z Astrą H 1.6 TWINPORT


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Popełniasz błąd kolego, za listwę ciągnie się od lewej strony a nie od prawej. Włóż rękę i znajdź dłonią nastawnik, zejdź trochę niżej i przesuń dłoń w prawo - poczujesz tam kawałek wystającego plastiku, to właśnie za niego się pociąga. Powiem szczerze, że od prawej strony twinportowi nigdy się nie przyglądałem. Jutro dam znać czy coś z tej strony wystaje i ewentualnie ile wystaje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość kriskris015

Witam.

Robilem dokladnie to co ty tylko od drugiej strony.Jak na razie nie znalazlem czasu zeby przesunac nastawnik ale niedlugo bede miec troche wolnego to sprawdze.Ile wysuwa sie u ciebie prowadnica?

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż z ciekawości wylutowałem opornik w mojej astrze i przesunąłem nastawnik,ale jakoś to nie zadziałało.Przynajmniej nie na wyczucie.Ktoś tutaj może by się orientował jak sprawdzić działanie przepływomierza?Odpalałem bez podpiętego (przez nieuwagę) ale jakoś żadnej różnicy nie zauważyłem,a tak pomyślałem że skoro silnik brał lewe powietrze nie wiadomo od kiedy to może coś się z nim podziało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak,w sumie tylko 2 przewody,nie chciało mi się już zaglądać do środka:

930ad34d734a886amed.jpg

 

Innych nieszczelności ukł dolotowego nie znalazłem oprócz poluzowanej opaski,ja mam wrażenie jakby coś nie odcinało obrotów nawet po rozgrzaniu silnika,zawsze są podwyższone...

Wyczytałem że jest możliwość wykręcenia tego czujnika i dobrania podobnego z poprzednich oplów i na to się raczej nastawię jeśli jest taka możliwość.Tylko dostać się tam to nie lada wyzwanie :)

Edytowane przez itan84

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki co zdaje się przewija tutaj od początku tematu błąd 111306.

Chodzi mi o czujnik położenia klap wirowych,nie o powietrze.A czujnik powietrza chciałem sprawdzić z ciekawości .Po wlutowaniu opornika błąd znika ale szarpanie 1300-1500obr nie znika.Teraz wywaliłem opornik,auto lepiej się zbiera(nie wiem jeszcze czy spalanie wzrośnie) ale szarpie,jak jest opcja wymienić ten czujnik to bym próbował .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze śrub nie dokręciłem,mogę przestawiać o 1mm co dzień i sprawdzę to jeszcze dokładniej zanim zabiorę się za coś innego. Chociaż wydaje mi się bez dokręcenia drugą śrubą w innej pozycji niż fabryczna będzie to niestabilne na dłuższą metę.A czujnik temp i tak sprawdzę,jak temp otoczenia wzrośnie ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli koledze Baronexpl nic się nie dzieje to u ciebie też nie powinno.

 

 

 

A czujnik temp i tak sprawdzę,jak temp otoczenia wzrośnie

 

W mieszkaniu masz chyba te 20 st.C?

Możesz przecież czujnik wyjać i zmierzyć opór w mieszkaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności