Skocz do zawartości

senator 3000 24V uszcelka głowicy nie pasuje na kanały wodne


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich forumo..zmotoryzowanych.. :wesoly:

"po" zwaleniu głowicy, zaspawaniu wżerów, które mogły być przyczyną całej operacji, sprawdzeniu szczelności no i splanowaniu płaszczyzny, mam problem, ponieważ okazało się że moja nowa uszczelka pod głowice nie ma wiekszości kanałów wodnych, które miała stara i które są także na głowicy i bloku silnika :wesoly:

nie ma tu mowy o pomyłce uszczelki pod mój silnik wszystko pasuje oprócz kanałów wodnych zaznacze, że jest to uszczelka firmy GOETZE chyba jedna z najlepszych, a miałem brać z AJUSA "bo tańsza jest" ale troche poczytałem i komentarze o niej nie były zbyt pozytywne jutro dokoncze temat i wrzuce pare fot a chodzi o to co moze wyjść po założeniu tej uszcelki??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goetze nie jest złe, może mylisz z Glaser-em

tam też trochę żółtego jest na opakowaniu

 

30-027397-00 taki nr powinna mieć właściwa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

goetze to jedna z gorszych uszczelek

chcesz dobra to kup GMa

albo elringa

a ta skoro nie pasuje to jest nie do tego silnika

boże i ten gość dał 9099 postów zlituj się panie.....stary jak ty mi mówisz, że GOETZE jest do bani to nie wiem, czemu ty wychwalasz ELRINGA to niemie.....FIRMA......to prawie jak byś pluł i zarazem wychwalał wyroby kraju, który jest nam znany..... :beer: ....kupując jak mówisz GM fakT jest git nie mówiąc o tym, że przepłacamy... w ASO...może nawet 3krotnie :D

 

Goetze nie jest złe, może mylisz z Glaser-em

tam też trochę żółtego jest na opakowaniu

 

30-027397-00 taki nr powinna mieć właściwa

uwierz mi, żę czytam DRUKOWANE i to napewno jest GOETZE.....w żółtym opakowaniu jak mówisz i nie ma mowy jak mówiłem o pomyłce, kumpel pracuje w IC(inter cars)i nigdy nie miałem, u niego pomyłki w porównaniu do innych zakładów(sprawdzone)

Natomiast...po numerze podanym przez ciebie wyskakuje mi moja uszcelka GOETZA :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mówisz że taka numeracja

to jakąś lipę zapakowali, albo źle oznaczyli :D

 

Co do Elring a GM to był niejednokrotnie jeden wyrób tylko w różnych dystrybucjach i cenach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

podam wam DWA linki na jednym zaznaczyłem "żółtym i poprawiłem czarnym" kanały wodne I to jest blok silnika takie same 'dziury' są na głowicy.....więc jak się wszyscy domyślamy co.....to samo jest na uszczelce(starej) :D te same dziury na kanały wodne i olejowe itp. itd.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/deb37c54abaaa926.html

 

natomiast jeżeli chodzi o nową uszczelke to wygląda ona tak, kanały wodne zaznaczyłem na "czerwono" i jest ich tyle ile zaznaczyłem bo ta uszcelka jest pobrana z katalogu ASO tak samo wygląda mój GOETZE....kanałów tych ni...ma tylko kołó cylindrów

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac7a2621633a6966.html

 

byłem dzisiaj u takiego dość dobrego niby mechniora na mieście..... wiecie co mi powiedział, że niby ma być taka uszczelka, która kanały poztyka, ponieważ jak ON to ujął silnik się szybciej nagrzewa czy (odwrotnie bo już nie pamietam), a te dziury co mam to zostały przepalone (przeżarte) i co to prawda czy mam się śmiać :D

 

a jak pojechałem do swojego znachora to powiedział, że to inna uszczelka jest , ale mówił, że będzie ok jakoś mu nie "wieże" zobaczcie na kanały wodne na starej uszczelce co jest odwzorowniem bloku i głowicy a kanały wodne na nowej uszcelce co są tylko malutkie dziurki koło cylindrów... :beer:

 

pytałem się go czy przez takie malutkie dziurki nie będzie robić się duże ciśnienie w układzie, już nie mówie o niewystarczającym (zagrzewaniu) chłodzeniu głowicy razem z blokiem?:D??

 

przecież ja na starej uszczelce miałem na tych kanałach "dużych", których nie ma nowa taki NAGAR , że płyn ledwo co przepływał (chyba że ona w tych miejscach poprostu zgniła), a co dopiero na takich dziurkach jak ma moja 'NOWa' przecież to śmiech na sali jak mi tam, te malutkie kanały zablokuje to mi chyba silnik.....węże rozsadzi :D

co o tym sądzicie???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elring nawet na swojej stronie nie podaje uszczelki do tego sinika :D więc chyba z takową byłby problem.

 

Co do otworów - jeśli są wszystkie w tych samych miejscach

i jest ich tyle samo to może być to.

Wg innych producentów wygląda ona podobnie jak Twoja i też z niewielkimi otworami.

Uszczelka potrafi przez te kilkanaście lat "wygnić", w tych miejscach i nie tylko w tych.

 

A jeśli chodzi o te fotki - pozmieniaj je i podaj nowe linki - prawa autorskie Š

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do otworów - jeśli są wszystkie w tych samych miejscach

i jest ich tyle samo to może być to.

Wg innych producentów wygląda ona podobnie jak Twoja i też z niewielkimi otworami.

Uszczelka potrafi przez te kilkanaście lat "wygnić", w tych miejscach i nie tylko w tych.

dobra to tera myślmy trochę po CHŁOPSKU (prl i te sprawy) choć mamy 2010... :D według wszystkich producentów idzie właśnie ta sama uszcz :D elka no właśnie i... PYTANIE jest zasadnicze i może one pomóc nie tylko mi , ale ludziom odsawiającym duże stare graty :D ...nie no żart moja perełka kochana :beer: czy możliwe jest żeby ona przez w sumie 20 lat (to był nominał) tak sie podziurawiła (przegniła) bo to 90r. a mechanik poprostu mówił mi dobrze, żę mają być pozatykane kanały wodne, żeby silnik się szybciej zagrzał czy 'ABAROTNIE'... tu jest dylemat, a mój czas się niedługo kończy, a nie chce być królikiem doświadczonym........błedów mechaniorów i producentów :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy mają miejsce już w uszczelkach silników 11-12/13letnich

Mam chyba jeszcze jakieś takie uszczelki z V6-tek na kupce

(o ile nie wyrzuciłem, sprawdzę ew. jutro i fotkę zrobię)

z aut w rocznikach 97, 98 - w takim właśnie stanie się zdarzają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Takie rzeczy mają miejsce już w uszczelkach silników 11-12/13letnich

Mam chyba jeszcze jakieś takie uszczelki z V6-tek na kupce

(o ile nie wyrzuciłem, sprawdzę ew. jutro i fotkę zrobię)

z aut w rocznikach 97, 98 - w takim właśnie stanie się zdarzają.

będe wdzięczny.....

a ja zrobię zdęcie swojego nominału....jak go znachor nie wyrzucił :D

temat mógłby powoli składać się do kupy....ale czy tak jest :D jutro pojeżdże.... popale trochę głupa i jak zwykle będę mądrzejszy albo zniowu :D nawalą mi magicy pierdół :D do łba ,ale spokojnie swoje wiem nie dam sie OGÓROM wydymać :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności