Gość ElFuego84 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Moje pytanie jest dość banalne ale jakoś nie znajduje odpowiedzi. Mianowicie: Czy w Agilce wyżej wymienione kontrolki powinny gasnąć jednocześnie czy powinna występować jakaś przerwa między nimi w gaśnięciu. Z tego co się dowiedziałem to obie kontrolki działają na innych obwodach diagnostycznych dlatego bardziej bym się spodziewał, że będą gasły niezależnie. jak to jest w waszych samochodach??? Z góry dzięki za odpowiedzi...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek23131 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 nie bardzo orientuję się na kontrolkach i nie kojarzę kontrolki service czy to taki samochód przekreślony kluczem ? jeśli to ten to przy najbliższej okazji zerknę ale wydaje mi się że check engine świeci się najdłużej i gaśnie ostatnia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Moje pytanie jest dość banalne ale jakoś nie znajduje odpowiedzi. Mianowicie: Czy w Agilce wyżej wymienione kontrolki powinny gasnąć jednocześnie czy powinna występować jakaś przerwa między nimi w gaśnięciu. Z tego co się dowiedziałem to obie kontrolki działają na innych obwodach diagnostycznych dlatego bardziej bym się spodziewał, że będą gasły niezależnie. jak to jest w waszych samochodach??? Z góry dzięki za odpowiedzi... U mnie napierw gasła kontrolka auta z kluczykiem , potem check ... i działo się to przed zapaleniem. Po odłączeniu akumulatora check i auto z kluczykiem gasnie razem ale teraz dopiero po zapaleniu auta   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ElFuego84 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Po odłączeniu akumulatora check i auto z kluczykiem gasnie razem ale teraz dopiero po zapaleniu auta Dokładnie u mnie występuje to samo. Jednak zauważyłem że ostatnio autko zrobiło sie bardziej żarłoczne..Wyskoczył błąd...coś z rodzaju przerwa w obwodzie drugiej sondy lambda...po zbadaniu wygląda na to że wszystko jest ok prócz oporności sondy, która moim zdaniem powinna wachać się w okolicach 15-20 a nie 50 om(lub miliomów...dokładnie nie rozgryzłem ). Po resecie błąd zniknął tylko to zachowanie kontrolek jakoś mi nie pasuje...przypuszczam, że może komp przeszedł w jakiejś sekwencji na tryb warunkowy i stąd cały ten cyrk... Sugestie oczywiście mile widziane   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misci Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Pisałem już o tych kontrolkach. Gdy nie ma zapisanego błędu w sterowniku to po włączeniu zapłonu palą się obie, w momencie uruchomienia rozrusznika gaśnie ta z autem i kluczykiem, a później kontrolka z silnikiem. Jeśli w pamięci jest błąd, mimo że żadna kontrolka się normalnie nie świeci to kontrolka z kluczem gaśnie razem z kontrolką z silnikiem. Po odłączeniu i ponownym przyłączeniu akumulatora sterownik powinien gasić je po kolei. Być może podczas zakładania klemy coś zaiskrzyło i błąd powstał, albo klemę zdjęto na bardzo krótki czas i błąd się nie skasował. Wielokrotnie odczytywałem i kasowałem błędy w w mojej Agili z 2002r. i zawsze sterownik z błędem i bez niego zachowywał się tak jak napisałem. P. S. Błędy zawsze dotyczyły silnika!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ElFuego84 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Dzięki serdeczne misci...reset zrobiony z poziomu aku i wszystko wróciło do normy ....swoja drogą to chyba mnie zrobili w ..... na stacji bo mimo, że niby wykasowali błąd to zachowanie kontrolek nie zmieniło się ...ale nic człowiek uczy się na "check błędach"   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 wczoraj zresetowałem swoje ecu, kolejność gaszenia kontrolek zmieniła się w trzecią kombinacje... po przekreceniu kluczyka gaśnie auto z kluczykiem i poduchy, a po zapaleniu motorowni kolejno EPS i check   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.