Gość JaculaBRD Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam jak w temacie .Auto z 2006r przebieg 120000km silnik 1300cdti po wymianie rozrządu pojawił sie ten problem-mianowicie auto odpala normalnie ,po jakimś czasie ale nie zawsze zapala się kontrolka samochodzika z kluczykiem(w/g instrukji immobiliser).Silnik pracuje ładnie jedynym dziwnym zjawiskiem jest dziwny szum,stukotanie cykanie z okolic alternatora (wymieniony na nowy 6 m-cy temu)Ale alternator ładuje ideealnie.Gdy silnik osiągnie temperature i jak go zgasze to już nie ma możliwości odpalenia-chyba że wystygnie.Wymienilem kpl rozrząd-łańcuch,napinacz,2x ślizg 2x koła zębate uszczelka obudowy osłony rozrządu,filtr oleju,paliwa,powietrza,płyn chłodzący,pompa wody,napinacz paska alternatora i akumulator.Co to może być?? xxxxxxx! regulamin 3.1 /zbyszek670 przesunąłem temat do odpowiedniego działu/zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misci Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Nie znam tego silnika, ale czy aby rozrząd dobrze poskładali? Oddałbym to w ramach reklamacji. Moja benzyna falowała obrotami bo tarczka kodowa czujnika położenia wałka rozrządu się nieco przekręciła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JaculaBRD Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Wydaje mi się że tak-jak by był źle złożomy to by wogóle nie palił-chyba??Auto tydzień stało u mechaników i tylko raz im się udało nie odpalić Mi jednak udaje się to za każdym razem.Po sprawdzeniu na kompie -zapalająca się kontrolka immobilaisera- stwierdzono błąd podgrzewaczy swiecy żarowej-o ile taki błąd istnieje.Sam już nie wiem co jest??Gdzie szukać przyczyny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misci Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 jak by był źle złożomy to by wogóle nie palił-chyba?Nie do końca. Obecne rozrządy nie mają klinów ustalających położenie poszczególnych elementów, oraz znaków jak złożyć rozrząd. Koła łańcuchowe są sprzęgane z wałkami rozrządu na tarcie. Wszystko ustalane jest odpowiednimi przyrządami. A jak mechanik nie był pewien czy należycie poskręcał wszystko i pociągnął kluczem po zdjęciu przyrządu? Mój mechanik też był pewien swego, a jak powtórnie próbował założyć przyrząd ustalający to sztuka się nie udała bo jeden element miał nieprawidłową pozycję.Zacząłbym od tego, a później szukał dalej. Silnik przecież pracował dobrze. P. S. Jeszcze raz przypomnę, że nie znam tego silnika i bazuję na tym co obecnie siedzi w innych jednostkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JaculaBRD Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Achtung Agila działa-przyczyną był błąd (niepamiętam nr.)ale po resecie na kompie i wymianie alternatora jest już git.Ciekawe kiedy dwumas się skończy bo już sprzęgło ledwo ledwo bierze.I jeszcze jedno pytanie-pod co podpiąć bąka??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 jakiego bąka ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JaculaBRD Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Bąk-jest urządzeniem umożliwiającym satrzymaniue licznika km w trakcie jazdy ,lub nabijania kilometrów w trakcie postoju.Wiem że mozna podłączyć go pod czujnik ABSu lub bezpośrednio pod skrzynie biegów ino jak??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misci Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Nie próbuj zatrzymywać licznika w trakcie jazdy. Impulsy z czujnika służą nie tylko do pomiaru prędkości! Z tych danych korzysta np. układ wspomagania kierownicy, który zwiększa swoje intensywność działania w zakresie małych prędkości. Wyłączenie impulsów podczas szybkiej jazdy może spowodować iż auto trwale opuści drogę! Bąka proponuję jedynie wypuścić z auta! Jak ci się wskazania licznika nie podobają to skorzystaj z usług np. Józka Bąka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JaculaBRD Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Skoro pod ABS odpada to trzeba spróbować pod skrzynie tylko jak??Może któryś z bezpiecznik jest od licznika [ Dodano: Czw Maj 27, 2010 21:53 ] Witam Odpowiedź dla ciekawskich-Podłączyłem się pod ABS i jest wszystko git-ABS działa wspomaganie także jeździ się tak samo jak przed ingerencją w układ.Koszt imprezy 150pln ile się trzeba nakręcić żeby uczciwie zarobić Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.