Gość malypebik Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Witam serdecznie, Mam problem z elektrycznymi szybami który postaram się jak najlepiej przedstawić Auto Opel Senator B 3.0 (pełna opcja digital bez skóry) Posiadam cztery elektrycznie sterowane szyby do tej pory nie było z nimi kłopotu ale kilka dni temu otworzyłem drzwi i nie świeciło się oświetlenie przedniej pary drzwi i lewych tylnych - pomyślałem że to żarówki i jak zwykle uruchomiłem silnik, próbując otworzyć okna zostałem nie mile zaskoczony nie mogłem ich opuścić wraz z naciskaniem klawisza dało się słyszeć cichy pisk i zapałało się światełko na drzwiach (dwoje przednich i lewe tylne), po kilku sekundach trzymania wciśniętego włącznika pisk milkł i światełko gasło (kolejne włączenie bez znaczenia góra/dół tak samo), na otwartych drzwiach przy przy włączonym silniku/zapłonie nie było słychać pisku i brak światełka w drzwiach i brak reakcji na szybach, tylne prawe okno otwiera się i zamyka tylko po kilka centymetrów w dół i górę (programowanie nie pomaga) zastanawiam się co mogło nawalić Dziękuję za pomoc Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chuddy22 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam! U mnie jest dokladnie to samo, tez przestaly nagle dzialac szyby. Znalazles moze rozwiazanie tego?? Pozdrawiam ! ! !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 zdjac tapicerke i sprawdzic czy napiecie jest sprawdzic kable miedzy drzwiami i slupkiem (czesto pekaja i robia zwarcie) od tego sie zaczyna panowie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes80808 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 panowie tez przerabialem ten problem w moim senatorze i powolnymi krokami do tego doszedlem wiec: nie ma wogole potrzeby rozbierania drzwi trzeba tylko zdjac wewnetrzna listwe progowa od strony kierowcy nastepnie podnuzek dla lewej stopy i podniesc dywaniki w ten sposub ujzymy trzy wiazki przewodow jeden na progu i dwie na podlodze przy progu wypinamy ta blizej drzi i rozwijamy oplot znajdziemy tam grube czerwone kable ktore trzeba od nowa polaczyc w miejcu w ktorym sa laczone bo tak skorodowaly od wilgoci ze wogole nie ma juz miedzi po 3 centymetry w kazda strone tak wiec korujemy az dotrzemy do miedzi dokladamy brakujacy kawalek przewodu pozadnie izolujemy i wszystko wraca do normy nawet dla malo doswiadczonej osoby jest to nie wiecej jak 40 minut roboty a szukanie przyczyny zajelo mi chyba ze dwa dni powodzenia przy naprawie pozdrawiam wszystkich posiadaczy senatora   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M4ndarkus Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Odgrzeję troszeczkę temat... tydzień walczyłem z szybami jak mi przestały działać, po jednej padały. Rozbebeszyłem pół samochodu, miernikiem mierzyłem napięcia (różne się pokazywały) aż w końcu odizolowałem przewody o których mówił grzes80808 i faktycznie skorodowały metalowe łączniki. Tak więc najpierw tutaj szukać przyczyny jak coś   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.