Skocz do zawartości

Elektryczne szyby Opel Senator B


Gość malypebik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Mam problem z elektrycznymi szybami który postaram się jak najlepiej przedstawić

Auto Opel Senator B 3.0 (pełna opcja digital bez skóry)

 

Posiadam cztery elektrycznie sterowane szyby do tej pory nie było z nimi kłopotu ale kilka dni temu otworzyłem drzwi i nie świeciło się oświetlenie przedniej pary drzwi i lewych tylnych - pomyślałem że to żarówki i jak zwykle uruchomiłem silnik, próbując otworzyć okna zostałem nie mile zaskoczony nie mogłem ich opuścić wraz z naciskaniem klawisza dało się słyszeć cichy pisk i zapałało się światełko na drzwiach (dwoje przednich i lewe tylne), po kilku sekundach trzymania wciśniętego włącznika pisk milkł i światełko gasło (kolejne włączenie bez znaczenia góra/dół tak samo), na otwartych drzwiach przy przy włączonym silniku/zapłonie nie było słychać pisku i brak światełka w drzwiach i brak reakcji na szybach, tylne prawe okno otwiera się i zamyka tylko po kilka centymetrów w dół i górę (programowanie nie pomaga)

 

zastanawiam się co mogło nawalić

 

Dziękuję za pomoc

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

zdjac tapicerke i sprawdzic czy napiecie jest

sprawdzic kable miedzy drzwiami i slupkiem (czesto pekaja i robia zwarcie)

od tego sie zaczyna panowie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość grzes80808

panowie tez przerabialem ten problem w moim senatorze i powolnymi krokami do tego doszedlem wiec: nie ma wogole potrzeby rozbierania drzwi trzeba tylko zdjac wewnetrzna listwe progowa od strony kierowcy nastepnie podnuzek dla lewej stopy i podniesc dywaniki w ten sposub ujzymy trzy wiazki przewodow jeden na progu i dwie na podlodze przy progu wypinamy ta blizej drzi i rozwijamy oplot znajdziemy tam grube czerwone kable ktore trzeba od nowa polaczyc w miejcu w ktorym sa laczone bo tak skorodowaly od wilgoci ze wogole nie ma juz miedzi po 3 centymetry w kazda strone tak wiec korujemy az dotrzemy do miedzi dokladamy brakujacy kawalek przewodu pozadnie izolujemy i wszystko wraca do normy nawet dla malo doswiadczonej osoby jest to nie wiecej jak 40 minut roboty a szukanie przyczyny zajelo mi chyba ze dwa dni powodzenia przy naprawie

pozdrawiam wszystkich posiadaczy senatora

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość M4ndarkus

Odgrzeję troszeczkę temat... tydzień walczyłem z szybami jak mi przestały działać, po jednej padały. Rozbebeszyłem pół samochodu, miernikiem mierzyłem napięcia (różne się pokazywały) aż w końcu odizolowałem przewody o których mówił grzes80808 i faktycznie skorodowały metalowe łączniki. Tak więc najpierw tutaj szukać przyczyny jak coś ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności