Skocz do zawartości

Benzyna/Lpg


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Więc tak kadett silnik c18nz zasilany beną zawsze na starcie do odpowiedniej temperatury, później automatycznie przeskakuje na gaz. Wszystko jak do taej pory było idealnie, ale od jakiegoś czasu problem jest taki,:

-trudniej zapala cza se pomóc pedałem gazu (nigdy tak nie było!!!)

-za niskie wolne obroty jak jest zimny (około 500-650)

-chwilowa zadyszka przy przegazowaniu tak około 3000-4000tyś obr/min.(też tak nie było)

-bardziej okopcony wydech niż zwykle (widać bo mam 2rurke odchyloną ku górze)

-szarawy dym bardzo gęsty przy zapaleniu jak było bardzo zimno

-jak sie zagrzeje obroty są mniej więcej ok. no i pali średnio wiecej o około 3litry na 100km

Wyżej wymienione problemy dotyczą benzyny ,na gazie jest idealnie chodzi równo obroty równe, lepiej przyspiesza,nie ma zadyszki ,ale pali wiecej jak juz pisałem średnio o 3l ,a czasem wiecej. Przebieg 140 tyśkm , świece nowe ngk, kable nowe , kopułka i palec nowy, filtr powietrza nowy. Co to może być krokowiec?? Sonda?? Czy może cosik innego?? Pomocy :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

z1mEk, wiesz no cos za cos.

Ja mam ten sam silnik i podobnie mialem (poza problemem z wolnymi obrotami-tu sprawdz silnik krokowy, moze trzeba wyczyscic), na zamulenie na bezynie pomoglo czarne STP i kilkadziesiat kilometrow na bezynie (bez wlaczania gazu). Mozesz zewrzec piny i zczytac kody :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do gazu to sie nie zgodze z kolegą z1mEk, na gazie od momentu założenia chodził o niebo lepiej jak na benzynce. No ale wiesz o co chodzi ja chwale bo mam lpg za które zbuliłem sporo (bo z komputerkiem) ,a ty chwalisz bene bo na niej jeździsz i spoko. Ale wracając do tematu krokowiec jakiś czas temu był czyszczony i nie pomogło (jakieś 4 tygodnie temu) :wesoly: ,a zapomniałem co do kodów błedu to wyskakuje mi błąd jak silnik zagrzeje sie tak mniej więcej do połowy skali i chodzi na wolnych obrotach to pojawia sie błąd 35 (zła liczba kroków silnika krokowego czy coś) ale wystarczy ruszyć i po chwili znika by ponownie wrócić przy tej samej temp. na wolnych obrotach...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja sobie zdaję sprawę, że gaz nie jest taki zły :wesoly: ale potrzebna jest dobra i droga instalacja. Znam samochód, który ledwie jadzie na gazie mimo silnika 100 konnego i ciągle są problemy, ale znam też samochód, który ma instalację za 5 tysi i nie ma żadnej, naprawdę, żadnej wyczuwalnej różnicy w mocy. W spalaniu jest bardzo niewielka.

 

Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na taką instalację bo to połowa wartości mojego samochodu - stąd moje słowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Rozumie ja dałem dokładnie 1800 zł i nie ma żadnej różnicy w mocy powiedziałbym że nawet lepiej pracuje ( silniki 8v są do gazu zajeb....) :wesoly: Ale wróćmy do tematu co z tym błędem krokowiec do wymiany?? Albo co?? :wesoly::wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Knoks, jezeli wyskakuje Ci kod 35 to wykrec silniczek krokowy i go wyczysc.

WD40, bezynka, smatka i do dziela. Jak juz ogarniesz brud z wierzchu, podlacz kostke i wlacz zaplon (nie odpalaj silnika) - trzpien powinien sie pomalu wysunac. Jak juz sie wysunie to znowu opcja z WD40, bezynka i szmatka :wesoly:

W moim poprzednim kadziu (c16nz) w ten sposob pozbylem sie bledu 35 :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...
Gość mateogucio

Więc tak kadett silnik c18nz zasilany beną zawsze na starcie do odpowiedniej temperatury, później automatycznie przeskakuje na gaz. Wszystko jak do taej pory było idealnie, ale od jakiegoś czasu problem jest taki,:

-trudniej zapala cza se pomóc pedałem gazu (nigdy tak nie było!!!)

-za niskie wolne obroty jak jest zimny (około 500-650)

-chwilowa zadyszka przy przegazowaniu tak około 3000-4000tyś obr/min.(też tak nie było)

-bardziej okopcony wydech niż zwykle (widać bo mam 2rurke odchyloną ku górze)

-szarawy dym bardzo gęsty przy zapaleniu jak było bardzo zimno

-jak sie zagrzeje obroty są mniej więcej ok. no i pali średnio wiecej o około 3litry na 100km

Wyżej wymienione problemy dotyczą benzyny ,na gazie jest idealnie chodzi równo obroty równe, lepiej przyspiesza,nie ma zadyszki ,ale pali wiecej jak juz pisałem średnio o 3l ,a czasem wiecej. Przebieg 140 tyśkm , świece nowe ngk, kable nowe , kopułka i palec nowy, filtr powietrza nowy. Co to może być krokowiec?? Sonda?? Czy może cosik innego?? Pomocy :wesoly:

witam ja też tak miałem w vectrze i nawet zaczeła strzelać a nie powinna bo wszystko nowe kable itp. okazalo sie że olej był na świecach. więc była uszczelka do wymiany. teraz chodzi jak głupia no dosłownie rewelacja :)

Edytowane przez mateogucio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności