Gość rex Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witam serdecznie! Najpierw sie przedstawię, jak robię bajzel to mnie upomnijcie. Nazywam się Marcin posiadam Senatora B 3.0i CD sedan '90r, automat, silnik C30NE 177KM, LPG sekwencyjny. O co chodzi?: Nie pali. Z dnia na dzień przestał palić. Rozrusznik kręci, iskra jest (cewka, rozdzielacz, kable, świece sprawne). Auto mam od niedawna i się jeszcze z nim nie zapoznałem, choć jest bardzo podobny w budowie do Omegi A 2.0i którą również posiadam. Prawdę pisząc to nie miałem za wiele czasu by się zająć tą usterką, więc wstępnie bym prosił o jakieś sugestie. Z góry dziękuję i pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Podstawa to iskra (i we wł. czasie) i paliwo jeśli nie dostaje któregoś z w/w to zapomnij o odpaleniu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Iskra jest jak kręcisz silnikiem? Kontrolka Check-engine zapala się po włączeniu zapłonu? Najczęstsze problemy to czujnik położenia wału(często wystarczy przedmuchać wtyczkę i spiąć z powrotem) i przekaźnik od wtrysków/pompy paliwa(jeden podwójny). Taki sam przekaźnik i czujnik wału masz w c20ne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rex Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Wielkie dzięki za zainteresowanie moim przypadkiem! to tak: Iskra jest gdy kręcę silnikiem, akumulator ładowałem całą noc. Myślę że też się iskra nie rozregulowała z dnia na dzień, jest to wogóle możliwe? (nikt nic nie szperał) Aha, gdy próbuję odpalać bezpośrednio z LPG to dokładnie to samo się dzieje, czyli kreci, iskrzy i nic. Tak czy siak będę miał do sprawdzenia obwód paliwowy w szczególności pompa jak radzi {DAROMV6}, kolejno zwrócę uwagę na kontrolki podczas zapłonu jak i na styki, połączenia czujniki i przekaźniki jak radzi {cursor} - no i zawsze mogę niektóre podzespoły zamieniać z Omegą W razie postępu diagnozy dam znać co i jak się toczy. No i ogólnie teraz wychodzi cała prawda po niedawnym jego kupnie [ Dodano: Wto Maj 11, 2010 19:02 ] No@! udało się! Ale nie do końca Otóż zacząłem sprawdzac wiekszośc połączeń, wtyków itd itp. Bez rezultatu. Po raz kolejny próba zapłonu i nic. Po raz kolejny próba bezpośrednio z gazu i ... odpalił. Niedowierzam, przecież nic nie wymieniłem, nie naprawiłem jeszcze. Z benzyny nic, z gazu odpala. Aha Zrobiłem rundkę po osiedlu, znowu próba z benzyny i z trudewm ale odpalił, dławił sie strasznie aż do czasu gdy na gaz przeskoczył. A teraz do czego doszedłem. Na początku nie chciał odpalic wogole bo przypuszczam ze po czestym odpalaniu zalał się. Wykluczam pompę paliwa, a wywnioskowałem że przytkał się po prostu filtr paliwa. Dodam że sporo się nauczyłem gdzie co jest w tym aucie! To ważne. Także raz jeszcze podziękuję Oplowskiej Braci za wsparcie! Pewnie nie raz jeszcze będę go potrzebował   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek101 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 A możne paliwa nie masz albo pompa nie pracuje ??pokazuje ci ze ile litrów paliwa masz?? ja miałem 2 litry paliwa i nie chciał palić dolałem za 30zł paliwa i już pali   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmasz Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Pewnie juz naprawiles auto ale u mnie po prostu padl przekaznik pompy paliwa...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.