Skocz do zawartości

senator b C30ne nie odpala


Gość rex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Najpierw sie przedstawię, jak robię bajzel to mnie upomnijcie.

Nazywam się Marcin posiadam Senatora B 3.0i CD sedan '90r, automat, silnik C30NE 177KM, LPG sekwencyjny.

 

O co chodzi?:

Nie pali.

Z dnia na dzień przestał palić. Rozrusznik kręci, iskra jest (cewka, rozdzielacz, kable, świece sprawne).

Auto mam od niedawna i się jeszcze z nim nie zapoznałem, choć jest bardzo podobny w budowie do Omegi A 2.0i którą również posiadam.

Prawdę pisząc to nie miałem za wiele czasu by się zająć tą usterką, więc wstępnie bym prosił o jakieś sugestie.

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Podstawa to iskra (i we wł. czasie) i paliwo

jeśli nie dostaje któregoś z w/w to zapomnij o odpaleniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cursor

Iskra jest jak kręcisz silnikiem?

Kontrolka Check-engine zapala się po włączeniu zapłonu?

 

 

Najczęstsze problemy to czujnik położenia wału(często wystarczy przedmuchać wtyczkę i spiąć z powrotem) i przekaźnik od wtrysków/pompy paliwa(jeden podwójny).

Taki sam przekaźnik i czujnik wału masz w c20ne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za zainteresowanie moim przypadkiem!

to tak:

Iskra jest gdy kręcę silnikiem, akumulator ładowałem całą noc.

Myślę że też się iskra nie rozregulowała z dnia na dzień, jest to wogóle możliwe? (nikt nic nie szperał)

Aha, gdy próbuję odpalać bezpośrednio z LPG to dokładnie to samo się dzieje, czyli kreci, iskrzy i nic.

Tak czy siak będę miał do sprawdzenia obwód paliwowy w szczególności pompa jak radzi {DAROMV6},

kolejno zwrócę uwagę na kontrolki podczas zapłonu jak i na styki, połączenia czujniki i przekaźniki jak radzi {cursor} - no i zawsze mogę niektóre podzespoły zamieniać z Omegą

 

W razie postępu diagnozy dam znać co i jak się toczy.

 

No i ogólnie teraz wychodzi cała prawda po niedawnym jego kupnie :(

 

[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 19:02 ]

No@! udało się! Ale nie do końca ???

Otóż zacząłem sprawdzac wiekszośc połączeń, wtyków itd itp. Bez rezultatu.

Po raz kolejny próba zapłonu i nic. Po raz kolejny próba bezpośrednio z gazu i ... odpalił.

Niedowierzam, przecież nic nie wymieniłem, nie naprawiłem jeszcze.

Z benzyny nic, z gazu odpala. Aha

Zrobiłem rundkę po osiedlu, znowu próba z benzyny i z trudewm ale odpalił, dławił sie strasznie aż do czasu gdy na gaz przeskoczył.

 

A teraz do czego doszedłem.

Na początku nie chciał odpalic wogole bo przypuszczam ze po czestym odpalaniu zalał się.

Wykluczam pompę paliwa, a wywnioskowałem że przytkał się po prostu filtr paliwa.

 

Dodam że sporo się nauczyłem gdzie co jest w tym aucie! To ważne.

Także raz jeszcze podziękuję Oplowskiej Braci za wsparcie!

Pewnie nie raz jeszcze będę go potrzebował ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

A możne paliwa nie masz albo pompa nie pracuje ??pokazuje ci ze ile litrów paliwa masz??

ja miałem 2 litry paliwa i nie chciał palić dolałem za 30zł paliwa i już pali

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności