Skocz do zawartości

Zdjęcie

Słaby nadmuch


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   JaculaBRD

JaculaBRD
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 20 maj 2010 - 16:02

Witam mam pewien problem-w agili 2006r. Co może być przyczyną słabej siły nadmuchu zaznaczam ,że nie posiadam filtra kabinowego(został wyjęty ale jego nieobecność nie powinna rzutować na prace układu)sterowanie kierunkowe układem działa prawidłowo,ustawienie siły nadmuchu także.Po rozebraniu konsoli środkowej stwierdziłem że pod deską rozdzielczą na wysokości nawiewu na przednią szybe znajduje się kawałek -wydaje mi się- maty wygłuszającej.Czy tak powinno być??Co zrobić Czekam na sugestie i pozdrawiam

 


  • 0

#2 OFFLINE   dar3k

dar3k
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 20 maj 2010 - 16:53

mam podobny problem w agili z 2000r. czekam aż inni wypowiedzą się w tym temacie. wszystko działa, wszystkie tryby i kierunki też, mam filtr kabinowy, wyjmowałem go i też różnicy nie było. Filtr jest nowy. może ten typ tak ma?

 


  • 0

#3 OFFLINE   Fircyk81

Fircyk81

    Piotrek

  • Zasłużony
  • 928 postów
  • LokalizacjaLubelszczyzna
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 CDTI

Napisano 20 maj 2010 - 19:04

moja koniec 2001 dmucha ok, nawet nie wiem w jakim stanie filtr jest, dziś podczas ulewy jedynie szyby mocno parowały i dmuchawa nie dawała rady
  • 0

#4 OFFLINE   ElFuego84

ElFuego84
  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 21 maj 2010 - 08:02

Na początku proponował bym przedmuchanie wszystkich wylotów powietrza od drugiej strony tzn w kierunku wiatraka...kanały w agili są w niektórych miejscach dość kręte...jeden liść i po zabawie. Dodatkowo proponuję sprawdzić cały układ przekładni znajdujący się z boku obudowy nawiewu. Szczególnie wrażliwe na złamania jest cięgło sterujące przepustnicą od nawiewu na nogi....trzecia możliwość to wyginające się linki pokręteł. niby z poziomu regulacji wszystko jest ok ale niestety fachowcy z opla zostawili trochę za dużo luzu tym linką i potrafią się zagiąć i nie domykać szczelnie przepustnic i zapadek kierujących
  • 0