Skocz do zawartości

wyciek płynu chlodzącego 1.7 cdti


Gość filio80

Rekomendowane odpowiedzi

Jak znam życie cieknie z węza łączącego obudowę termostatu z rurą.Wymontuj akumulator i podstawę jego,będziesz mieć lepszy widok i dojście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Na zdjęciu jest widoczny, na końcu rurki. Przy takiej rdzy spryskaj np WD przed demontażem. Płyn spuscisz korkiem przy chłodnicy.

Zapomniałem ze trzeba tez zdjąć pasek alternatora, kluczem 15 naciągasz napinacz, blokujesz -nie pamietam srednicy, demontujesz obudowe filtra powietrza by bezpiecznie odłozyc sprężarkę.

Ogólnie prosta, ale upierdliwa robota.

Ok dzięki za info tylko jeszcze raz zapytam o który oring chodzi bo zobacz na obu końcach są oringi 1 i 2 zdjęcie

Jak znam życie cieknie z węza łączącego obudowę termostatu z rurą.Wymontuj akumulator i podstawę jego,będziesz mieć lepszy widok i dojście.

Cieknie tam gdzie zaznaczyłem wcześniej na foto. Także chyba inne ale też znane miejsce usterki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 lata później...

Na temat znikającego płynu chłodzącego już trochę na forum trochę tematów już jest więc nie ma sensu więcej pisać.

Niestety nie możemy pomóc wirtualnie gdy autko jest u ciebie i gubi chłodziwo.

Ja uważam że powinieneś autko zawieźć do kogoś kto sprawdzi na "macanego" (od góry i od dołu) gdzie jest problem (wirtualnie się nie da).

Trochę przewodów od chłodzenia masz w takim miejscu że kałuży nie będzie a część płynu odparuje.

Następnym winowajcą może być nagrzewnica która może ciec do kabiny a nie na zewnątrz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja ma podobny problem. Astra G 1.7 DTI. 

Płyn wycieka z połączenia tej końcówki i metalowego przewodu biegnącego wzdłuż bloku silnika. 

Czy to jest połączone na stałe czy w jakiś inny sposób? : na uszczelkę, na wcisk, zgrzewanie?  

20210210_185715.jpg

20210209_123806w2.jpg

Edytowane przez Hun996
błąd opisu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścień nr 17 i rurka nr 16

https://opel.7zap.com/pl/car/t98/f/0/13-1/#16

Zostaje odkręcić króciec , zdjąć go z tej rurki , poszukać oringa o takich wymiarach jak byl oryginal .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, adam1954 napisał:

Pierścień nr 17 i rurka nr 16

https://opel.7zap.com/pl/car/t98/f/0/13-1/#16

Zostaje odkręcić króciec , zdjąć go z tej rurki , poszukać oringa o takich wymiarach jak byl oryginal .

Dzięki za info.

Znalazłem w necie kilka ofert sklepów on-line wg numerów OEM i zdziwienie: za niewielki o-ring życzą sobie ok. 30 zł. Z czego on jest zrobiony że taki drogi? A może ktoś zna jego rozmiary?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności