Gość Anonymous Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Myślę, że warto też napisać, że silnik 1.7 jest produkowany w POLSCE   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Może i jest ale raczej nie ten, który wsadzają później do Merivy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon1313 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Ośmielę się jeszcze troszkę pociągnąć tu temat silnika- a dokładniej paska wieloklinowego. Zauważyłem, że na jednym z boków jest pęknięcie (rozerwanie) na pasku - prostopadle do brzegu paska teka ze 3-4 mm. Zapewne należy go wymienić, ale nie wiem, jaki jest potrzebny. W/g tego co znalazłem, to 6 PK 1590 , ale pewności nie mam. Czy to ten? Samochód z klimą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Musze Cię zadziwić "don"- wszystkie diesle 1.7 które znajdziesz w oplach wyprodukowanych po 1999 r pochodzą z Polski.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Może i jest ale raczej nie ten, który wsadzają później do Merivy. tak jak mówią koledzy wszystkie silniki 1,7 wsadzane od 2004 roku do opla są produkowaneskładane w polsce a konkretnie w tychach...Z japcoklandi przyjeżdzają gotowe bloki i głowice do dalszej obróbki itd...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 A no to nie wiedziałęm, mój błąd   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 W/g tego co znalazłem, to 6 PK 1590 , ale pewności nie mam. Czy to ten? Samochód z klimą. Musisz najpierw rozszyfrować jaki masz dokładnie typ silnika. Jeśli masz 1.7 DTI (Y17DT) który wygląda tak: to pasek jest 6 PK 1590 Jeśli masz 1.7 CDTI (Z17DTH) który wygląda tak: to pasek jest 6 PK 1600.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiekk Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Ja posiadam 1.7 DTI i na obu zdjęciach jest inne rozmieszczenie podzespołów niż u mnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 no bo to zdjęcie z DTi nie jest z Merivką ;)'   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 no bo to zdjęcie z DTi nie jest z Merivką ;)' To prawda, ale w tym przypadku nie ma to zupełnie żadnego znaczenia. Chodziło o to, aby po pokrywie zaworów kolega rozpoznał jaki ma typ silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.