Skocz do zawartości

Uciekający płyn chłodniczy


Gość MasterTM

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Fircyk81

należy pamiętać , że do uzupełniania służy korek na przewodzie chłodnicy, a nie zbiorniczek "wyrównawczy

- u mnie tego nie ma, tylko zbiorniczek.

 

Cieszę się że pomogliśmy koledze rozwiązać problem :wesoly: , teraz zapraszam do mojego tematu o zawieszających się obrotach w agili... :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MasterTM

Właśnie u mnie też mi się wydaje, że nie mam zbiorniczka wyrównawczego, bo na chłodnicy nie widziałem żadnego korka, a szczególnie na przewozie chłodnicy :wesoly:

 

Jeszcze będę obserwował stan płynu w zbiorniczku, jakby coś się działo, to dam znać. Dzięki wszystkim za informację :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Fircyk81

Zbiorniczek wyrównawczy masz, mam i ja ( to ta bańka po prawej stronie gdzie lejesz płyn). Chodziło mi o to że nie mam korka w wężu tak jak wcześniej pisał kolega wcześniej...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MasterTM

Aha, to nie wiedziałem, że to jest wyrównawczy :mrgreen:

 

[ Dodano: Sob Cze 12, 2010 20:17 ]

A więc problem powrócił :) Zauważyłem, że ubyło 1/2 zbiornika, więc dolałem. Wyprowadziłem samochód, aby go wyczyścić wewnątrz i jak wprowadzałem zauważyłem plamę na podjeździe i potem małą plamkę w garażu. Zajrzałem pod samochód i zobaczyłem, że miska olejowa jest mokra. Wziąłem trochę na palec i zobaczyłem różowy kolor borygo, jednak zapach inny (bardzo podobny do maggie). Co to może być?

 

[ Dodano: Nie Cze 13, 2010 20:12 ]

Ponadto zauważyłem po dojechaniu, że spod maski śmierdzi jakby ktoś gumę przypalił czy coś gumopodobnego...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dobrze że cieknie na postoju, widocznie jakaś guma walnęła... wyklucza to uszczelkę pod głowicą tak jak pisali wcześniej....przynajmniej nie będzie dużych kosztów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj sam za wiele nie zrobisz skoro piszesz o tym na forum, ciężko takie coś zlokalizować. Pojedz do mechanika, jak nie pomoże do drugiego, jak nie to do następnego. Ktoś coś musi znaleźć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalna od GM chyba 270 :) Tak gdzieś wyczytałem. Jak będzie to się okaże. Przy okazji zleciłem sprawdzenie paska alternatora, bo chyba lekko sparciały się już robił (albo mi się zdawało ???) i czy olej jest jeszcze w skrzyni, bo jakieś dziwne luzy jak drążkiem ruszałem na jałowym i jak zmieniałem biegi w miejscu to słychać było całą skrzynię ;f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności