Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

wydech c20xe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mlodyyy

mlodyyy
  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 12 June 2010 - 14:04

Witam Mam wywalony katalizator i wspawana rurke tej samej średnicy. Dalej tłumik środkowy i końcowy (polmostrów). Na wolnych obrotach nawet ładnie słychać. Przy delikatnym przyspieszaniu też ale przy gwałtownym wciśnieciu gazu wydech ryczy i słychać tak jakby był dziurawy. W jaki sposób można pozbyć się tego dźwięku?? na orginalnym wydechu końcowym tego nie było.

 


  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   ja37

ja37

    Super Spamerek

  • Zasłużony
  • 13188 postów
  • Lokalizacja
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:Z20LET+
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 June 2010 - 08:17

Przy przelotach tak jest. Dlatego ja u siebie dałem końcowy komorowy, jest o niebo lepiej - ciszej.

 


  • 0

#3 OFFLINE   mlodyyy

mlodyyy
  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 14 June 2010 - 13:24

To co mógłbym zrobić, żeby tak nie hałasował przy przyspieszaniu?? z powrotem wrócić do katalizatora czy może jakiś tłumik przelotowy, albo rozpreżający?
  • 0

#4 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20190 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 June 2010 - 13:32

wsadzic kata sportowego albo zwyklego ) albo srodkowy zadnych strumienic ja nie mam nic poza koncowym i zyje :beer:
  • 0

#5 OFFLINE   ja37

ja37

    Super Spamerek

  • Zasłużony
  • 13188 postów
  • Lokalizacja
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:Z20LET+
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 June 2010 - 21:37

Ja wymnieniłem końcowy z przelotowego WM Sport na komorowy z omegi B x20xev. Jest o niebo ciszej. Tyle, że juz szukam tłumików o wiekszym przekroju rur, 50mm to za mało i dławi górę.
  • 0

#6 OFFLINE   Sharrk

Sharrk
  • Użytkownik
  • 38 postów

Napisano 22 June 2010 - 11:44

Nie chcąc zakładać nowego postu. Tak w ramach dygresji , aczkolwiek korzystając z tematu mam pytanko związane z układem wydechowym. Jaka rolę pełni złączę przegubowe? Te takie ze sprężynami
  • 0

#7 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20190 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 June 2010 - 12:15

nie ze sprezynami tylko siatka jak sama nazwa wskazuje zlacze elastyczne uelastyczni uklad wydechowy :beer: silnik wiadomo nie jest sztywny uklad wydechowy tez nie dzieki temu nie wpada w rezonans to tak jak przegub w autobusie :D
  • 0

#8 OFFLINE   daro

daro
  • Zasłużony
  • 3332 postów
  • LokalizacjaMałopolska okolice Kalwaria Zebrz
  • Model:Opel Astra II
  • Inna marka:126p 652 cm3 4v ;)
  • Silnik:x16szr
  • Nadwozie:HB
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 22 June 2010 - 13:29

Chodzi Ci o to elastyczne(plecionkę) o którym pisał Gawlak, czy o łączenie skręcane na pierścień i dwie śruby ze sprężynami?
  • 0

#9 OFFLINE   Sharrk

Sharrk
  • Użytkownik
  • 38 postów

Napisano 22 June 2010 - 20:28

O łączenie skręcane na pierścień i dwie śruby ze sprężynami... głównie to czy jak wywalę te sprężyny i skręcę na maxa nakrętka i sama śruba , to coś źle będzie się działo? Bo mam tam szczelinę i spaliny mi dają tamtędy , a mocniej nie da się już dokręcić.
  • 0

#10 OFFLINE   daro

daro
  • Zasłużony
  • 3332 postów
  • LokalizacjaMałopolska okolice Kalwaria Zebrz
  • Model:Opel Astra II
  • Inna marka:126p 652 cm3 4v ;)
  • Silnik:x16szr
  • Nadwozie:HB
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 23 June 2010 - 07:31

mam tam szczelinę i spaliny mi dają tamtędy

Bo masz pewnie pierścień wykruszony i dla tego dmucha.Samo dociągniecie na śrubach może sprawy nie załatwić i tak będziesz musiał wymienić ten pierścień.A wtedy skręć tak jak ma być,choć zawsze możesz spróbować na sztywno bez sprężyn.
  • 0





Podobne tematy: Collapse