Skocz do zawartości

Astra H - Przyspieszenie, obroty.


Gość poczwarazpiekla

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił się inny problem mniej uciążliwy otóż podczas odpalania muszę wcisnąć lekko pedał gazu bo inaczej silnik złapie i zgaśnie albo pofaluje na obrotach i po chwili zacznie równo pracować. Ma ktoś jakiś pomysł. Brak błedów silnika itp.

Edytowane przez tuszok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość przemas87

tuszok a jeżeli nie pokazuje mi żadnych błędów po podpięciu do kompa? Bo mój mechanik mówił, ze to auto jest coś zamulone, coś go trzyma, a błędów nie pokazuje żadnych;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz problemu z kołami ZFR? Tzn nie klekocze po odpaleniu na zimnym silniku? Cały czas jest zamulony czy tylko w jakichś sytuacjach?

Edytowane przez tuszok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A nie masz problemu z kołami ZFR? Tzn nie klekocze po odpaleniu na zimnym silniku? Cały czas jest zamulony czy tylko w jakichś sytuacjach?

 

Generalnie to ja przerabiałem ZFR:

 

http://forum.opel24.com/topic/31828-zawor-elektromagnetyczny-polozenia-walka-rozrzadu/

 

I to nie powodowało zamulenia czy problemów z odpalaniem.

 

Jestem posiadaczem Z16XER od nowości (8 lat), i u mnie spalanie kształtuj się w granicach 7.6 - 8.3 l na setkę. Nie rozumiem problemu, bo fakt jak auto przyspiesza związane jest subiektywne, biorąc pod uwagę czym się jeździ na co dzień.

 

Zalecam zbadać performance autka za pomocą np. DashCommand-era i podzielić się wynikami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość sharky11

chcialem podpytac czy problem rozwiazany?

mam to samo

na prostej na 2 czy 3 biegu nie chce jechac 2200 obrotow i ledwie idzie ... po redukcji biegu i jak mu doloze 3500 wtedy zaczyna jechac ... napewno jest cos nie tak

wydech mam sprawdzony, ustawienie rozrzadu ok, wariatory i czujniki sa ok, swiece sprawdzone, cewka ok, zostal mi chyba kolektor ssacy ale juz trace sily ....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość kamilo12

Witam jestem tu nowy mój problem polega na tym że nie dawno kupiłem astra h silnik 1,6 z gazem . Problem polega na tym że astra ma falujące obroty przy zapalaniu i jeżeli jade np.drugim biegiem przy obrotach 3 tys i zmiemian na trójkę to obroty wchodzą na 3300-3400 i pożniej powoli schodzą . Wyminiłem przepływomierz lecz nadal to samo Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie dawno kupiłem astra h silnik 1,6 z gazem

 

Kolego i uważasz że to wyjaśnia jaki masz silnik?

Nie wiesz co masz?

To sobie rozkoduj http://opelvindekoder.pl

Dowiesz się co masz.

Do tego zagladniecie do papierów od LPG w celu nawet nie tak pochwalenia się na forum jak dla własnej wiedzy nie zaszkodzi.

 

Na jakiej podstawie była wymiana przepływki?

Na czuja?

Ile takich napraw bez sprawdzenia parametrów na programie diagnostycznym masz zamiar zrobić.?

 

Do tego może byś wyjaśnił jak się silnik zachowuje tak na Pb jak na LPG to komuś kto zdecyduje się pomóc było by łatwiej.

Nie uważasz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamilo12

Jeżeli piszę że jestem tu nowy to przeciez mogłem o czymś zapomnieć nie sądzisz kolego . Tak przepływomierz wymieniłem na czuja wolałem z ciekawości wymienić bo akurat kolega ma podobną astra niż siedzieć bez czynnie przy komputerze . Na programie diagnostycznym było sprawdzane kilka razy i wyskoczył błąd katalizatora . Silnik na benzynie troszkę lepiej chodzi ale i tak nie tak jak powinien bo nadal coś jest nie tak z tymi obrotami silnika A silnik to 1.6 Z16XEP

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd katalizatora to znaczy jaki kod błedu?

No to trzeba by sprawdzić w jakim stanie jest katalizator i sonda za nim.

Jak pracuje?

Jest na forum pisane że pierwsza ma oscylować od 0.1-0.9V szybko a druga 0.1-0.9 V bardzo wolno z tendencja na ubogo (0.45V)

Jeżeli masz kata zapchanego to silnik może źle pracować.

 

 

 

Tak przepływomierz wymieniłem na czuja wolałem z ciekawości wymienić bo akurat kolega ma podobną astra niż siedzieć bez czynnie przy komputerze

 

O widzisz już zaczynasz pisać pełnymi zdaniami informując co i dlaczego.

Pytałem o czuju ponieważ dużo ludzi lubi wymieniać a nie sprawdzać błędy i parametry pracy przepłacając tym samym wielokronie.

 

 

Ale te wyżej wymienione usterki przeważnie się biorą ze złej regulacji lub jej braku LPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamilo12

Znaczy tak katalizator jest pusty ponieważ odkreciłem i widziałem w drugiej sondzie była taka jakby przedłużka (emulator ) sondy nie wiem dokładnie czy dobrze działają ale na komputerze wykoczyły bardzo podobne wartości pierwszej sondy do drugiej Kurcze własnie nie pamiętam ile te sondy pokazywały i nie wiem bo są jeszcze takie emulatory do sondy co oszukują sonde czy zaryzykować i kupić coś takiego czy już lepiej katalizator . Ale możliwe że dlatego ten silnik tak dziwnie chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności