Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

lewy zacisk hamulcowy sie grzeje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   tamtaj

tamtaj
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 31 sierpień 2010 - 23:11

Jak bym wiedzial to bym podal. W dowodzie mam tylko kadett E 1,6 kat 1991.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 Gość_andrzej_m55_*

Gość_andrzej_m55_*
  • Gość

Napisano 31 sierpień 2010 - 23:56

tamtaj, To zobacz tu
http://forum.opel24....3678.htm#359835

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   jachu

jachu
  • Zasłużony
  • 623 postów
  • LokalizacjaKołobrzeg
  • Model:Opel Kadett E
  • Silnik:C18NZ 90KM
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 01 wrzesień 2010 - 19:50

kadett E 1,6 kat 1991.


Wszystko wskazuje na C16NZ najlepiej zrób fotkę i wstaw na forum. :D

Jeśli chodzi o Kadetty z silnikiem 1,6 to do 08.91 był produkowany jedynie C16NZ, były jeszcze; C16LZ od 09.86 - 08.87 i E16NZ od 09.87 - 08.90
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   lord_wiader

lord_wiader
  • Zasłużony
  • 817 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z14XEP
  • Nadwozie:Kombi '05
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 02 wrzesień 2010 - 22:27

Jeżeli dalej będziesz miał problemy z zaciskami a autem chcesz pojeździć jeszczę kilka lat, to lepiej wrzucić zaciski ATE np. z Astry F. Koniec z zapiekaniem hamulców, lepsze hamowanie. http://forum.opel24....ate-vt22484.htm
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   marcov

marcov
  • Forumowicz
  • 693 postów
  • LokalizacjaGliwice
  • Model:Nie Opel

Napisano 13 wrzesień 2011 - 15:33

Czy razem z tymi zaciskami trzeba zmienic tarcze i klocki czy wystarczy sama wymiana zacisku?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   lukasnarloch1

lukasnarloch1
  • Forumowicz
  • 153 postów

Napisano 14 wrzesień 2011 - 23:35

klocki trzeba wymienić bo są innego typu a tarcze wypadałoby przetoczyć:)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 OFFLINE   marcov

marcov
  • Forumowicz
  • 693 postów
  • LokalizacjaGliwice
  • Model:Nie Opel

Napisano 07 styczeń 2012 - 14:40

Czy o takim zacisku mowa http://allegro.pl/op...1989335928.html ? Bedzie pasowal do Kadetta?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 OFFLINE   rosolek4

rosolek4
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 20 marzec 2012 - 12:25

podepnę się - mam podobnie - mechanik po ponownym sprawdzeniu stwierdził, że albo zacisk już jest do d..., albo "kopyto jest krzywe" - tuleje chodzą ładnie do momentu skrecenia zacisku - wtedy jedena tulejka zaczyna się zacinać.(oczywiście wszystko bylo czyszczone)
mówicie o zaciskach ate czy jakoś tam - czy to są takie???:
http://moto.allegro....2160208650.html

i czy wystarczy, że zmienię klocki na inne.
dzięki.
pozdrawiam
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   lukasnarloch1

lukasnarloch1
  • Forumowicz
  • 153 postów

Napisano 20 marzec 2012 - 14:36

Tak to są zaciski ATE i po wymianie wystarczy wymienić klocki. Skoro masz tam coś krzywego to nieźle Ci się musiało zapiec i zagrzać... Ja w moich starych zaciskach Delco wymieniłem wszystkie uszczelki, gumki, kapturki na prowadnicach i od 4 lat nic mi się nie zapieka. Dodatkowo kupiłem zestaw regeneracyjny pompy hamulcowej i też od 4 lat hamulce bez najmniejszego problemu przechodzą przegląd. W zaciskach Delco sprawność zalezy od jakości konserwacji zacisku. Pozdro.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse