ja37 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Fajnie, to masz taki przycisk "pomógł"   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 nie wiem skąd masz tę wiedzę ale na pewno nie z Googli... rzuć okiem na profil Grzegorza ... to wyjaśnia wszystko ... ma wbudowany w sobie bezpiecznik 10A.... przy dalszych modyfikacjach, jesli bedziesz potrzebował zabezpieczyć obwód możesz użyć tego .... http://allegro.pl/gniazdo-bezpiecznika-samochodowego-bezpiecznik-i1167602401.html ... pozdro ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemsi Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Taka forma zabezpieczenia obwodu byłaby idealna, ale akurat miałem włącznik z bezpiecznikiem, typowo do instalacji domowej, bo maks ma 230V, ale działa więc chyba żadnego zagrożenia pożarem w przyszłości nie ma;-) Dodatkowo, np: jadąc na przegląd mogę przełącznikiem wyłączyć cały automat od Ledów, i rutynowo przejsc przegląd. ale podejrzewam, że w przy następnych zmianach wykorzystam bezpiecznik typowo samochodowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petit Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Warto wspomnieć że LED-y powinny mieć homologacje E4 RL, która powinna być wybita na kloszu. Według obowiązujących przepisów, światła do jazdy dziennej muszą wyłączać się wraz zapaleniem świateł mijania, a także ich umiejscowienie powinno znajdować się nie dalej niż 400 mm od bocznego obrysu pojazdu, natomiast wzajemna odległość nie może być mniejsza niż 600 mm. Wysokość montażu powinna mieścić się w przedziale 250 – 1500 mm nad powierzchnią drogi. Automat można zastąpić przekaźnikiem rozłączającym, który na giełdzie kosztuje 12zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowek Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Warto wspomnieć że LED-y powinny mieć homologacje E4 RL, która powinna być wybita na kloszu. Według obowiązujących przepisów, światła do jazdy dziennej muszą wyłączać się wraz zapaleniem świateł mijania, a także ich umiejscowienie powinno znajdować się nie dalej niż 400 mm od bocznego obrysu pojazdu, natomiast wzajemna odległość nie może być mniejsza niż 600 mm. Wysokość montażu powinna mieścić się w przedziale 250 – 1500 mm nad powierzchnią drogi. Automat można zastąpić przekaźnikiem rozłączającym, który na giełdzie kosztuje 12zł. Czyli jeśli zamontuję w odpowiedniej odległości oraz tak, aby załączały się automatycznie przy odpalaniu to policja się nie może doczepić oraz diagnosta ? Oczywiście ledy musza być z homologacją.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 A do czego mogli by sie doczepić?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowek Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 A do czego mogli by sie doczepić? A bo ja wiem ? Może i dzięki oświetleniu LED nie zaoszczędzi się na paliwie, ale po co ma się tyle żarówek świecić niepotrzebnie. Ma ktoś może w Corsie C zamontowane oświetlenie LED ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.