Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Witam mam takie pytanie otóż w moim Kadeciku wariuje wskaźnik paliwa. Mam prędkościomierz bez obrotomierza dlatego pomyślałem o tym aby założyć prędkościomierz z obrotomierzem wtedy załatwił bym obie sprawy za jedym zamachem czyli brak obrotomierza oraz głupiejącą wskazówkę od paliwa. Odnośnie tej wskazówki to wydaje mi sie że problem tkwi właśnie w zegarach. W piątek zatankowałem 11 litrów wskazówka skoczyła na 1/4 pojeździłem przez weekend w miedzy czasie wskazówka skakała sobie od 0 do 1/4 wczoraj zatankowałm niecałe 5 litrów i wskazówka skoczyła na 1/2 po czym dziś już jest w okolicach rezerwy czasami sie odchyla na 1/4. Ruchy wskazówki sa płynne lecz przy uderzeniu w zegar czasami sie lekko poruszy. Czy może mi ktoś z tym pomóc i jednocześnie doradzic czy zegary z obrotkiem będą pasować czy musze mieć jakieś dodatkowe kości do podpięcia?? Zamówiłem juz na allegro takie zegary i teraz sie zastanawiam czy nie odwołac oferty skoro mogą nie pasowac proszę o poradę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Spoko. Kupe lat kombinowałem przy Kadecie. Do obrotomierza będziesz musiał podpiąć jeden kabelek od cewki zapłonowej. Kostka zostaje ta sama. str. autoryzowana 4um.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 a co z wskaźnikiem paliwa ?? bo byłem przed chwilą odkreciłem zegary i poruszałem strzałką od paliwa ale ni hu hu chodzi bardzo wolno chyba że sie puka w deskę roździelczą to przeskakuje po kawałku a gdy wyłacze zapłon to bardzo wolno opada do zera chyba że również sie puka to wtedy ten sam efekt co w druga stronę. Hej szukałem na tej stronie i nie ma nic o podłączeniu do cewki mógbyś to mi tak po chłopsku napisać co i jak ?? byłbym wdzieczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Co do wskazówki paliwa to myślę ze jednak padł. Przy zegarach pin 2 a przy cewce masz 4 piny i w ten 4 sie wpinasz (jest on wolny), patrzac na cewke od strony kabelków to po prawej stronie. [ Dodano: Wto Cze 05, 2007 21:00 ] a tu masz cewkę [ Dodano: Wto Cze 05, 2007 21:12 ] Z tu złącze przy zegarach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 CalibroManiac, w twoim wypadku (ze wzgledu na rocznik) powinienes miec juz kablek fabrycznie bo z tego co pamietam po rozmowie z mehaniorem ktory pracowal a ASO swego czasu ,to byly od 1990 roku a nawet zdazaly sie modele z 1989 ktore instalke mialy podprowadzona na gotowo,wiec najpierw musisz tak sprawdzic.Zakup licznika jak najbardziej ale najpierw sprawdz w baku czy na zamontowanym tam plywaczku/czujniku od mierzenia ilosci paliwa nie wyrobila sie plytka po ktorej slizga sie precik wskazojacy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas25 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 a co z wskaźnikiem paliwa ?? bo byłem przed chwilą odkreciłem zegary i poruszałem strzałką od paliwa ale ni hu hu chodzi bardzo wolno chyba że sie puka w deskę roździelczą to przeskakuje po kawałku a gdy wyłacze zapłon to bardzo wolno opada do zera chyba że również sie puka to wtedy ten sam efekt co w druga stronę. Hej szukałem na tej stronie i nie ma nic o podłączeniu do cewki mógbyś to mi tak po chłopsku napisać co i jak ?? byłbym wdzieczny. w kadecie tak jest ze chodza bardzo walno skazowki paliwa i temp. płynu- zrobili wskazniki na bimetalu (jak w starze parodia) . sprawdz czy gdzies nie przyciera. a moze zdejmowales ja? to wtym przypadku proponuje zmienic caly licznik. powodzenia z naprawą-wymianą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Sytuacja sie wyjaśniła zegary są dobre podpinał mi elektryk na krótko i odchyla sie do końca skali wada leży w czujniku. Ma ktoś może na sprzedaż??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ma ktoś może na sprzedaż??Jest tego sporo na allegro i na szrocie pewnie tez znajdziesz w dobrej cenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Właśnie tak sporo to nie ma bo to jest starego typu i nie jest razem z pompą tylko osobno na allegro był jeden ale poszedł w piątek dlatego też pytam [ Dodano: Sro Cze 20, 2007 17:34 ] Mam jeszcze pytanie jak sie wpiąć gdybym chciał zaadaptować obrotek np z puuloneza lub fiata 125p wiem że tekie obrotki mają 3 piny w takim przypadku jak to podłączyć ?? Jest masa, impuls z cewki i ten trzeci co??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.