Skocz do zawartości

miekki pedal sprzegla Astra H 1.7cdti


Gość urbannn

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich kolegow forumowiczow!okolo 2 tyg temu mialem wymienione sprzeglo cale,kolo dwumasowe oraz lozysko hydrauliczne przy skrzynii..przy okazji tej roboty poprosilem rowniez o wymiane plynu hamulcowego i chlodniczego.wszystko bylo ok (jezdzilem krotkie trasy praca-dom) niestety wczoraj gdy pojechalem w dluzsza droge (400km) sprzeglo zaczelo sie dziwnie zachowywac, a mianowicie brac coraz nizej podlogi.gdy juz na szczescie dojechalem do domu, auto postalo godzinke i chcialem ruszyc nie moglem wrzucic biegu ,tylko przy wylaczonym silniku dalem rade ale nic mi z tego nie przyszlo bo auto nawet ze wcisnietym sprzeglem lekko jechalo i byl problem z uruchomieniem wogole...teraz pedal sprzegla jest bardzo miekki.fachury ktore mi to robily pamietam odpowietrzaly tylko uklad przy hamulcach, doczytalem ze przy skrzynii rowniez jest odpowietrznik do sprzegla takze stad moje pytanie.czy w tym moze tkwic problem?probowalem odkrecic zbiorniczek plynu hamulcowego zeby sprobowac w ten sposob to zalatwic ale nie dalem rady,albo zassalo albo ktorys inteligent tak zakrecil jakby byl po*****, powiem tylko ze nie naleze do slabiakow..prosze o wszelkie sugestie,wskazowki jak wybrnac z tego,bede ogromnie wdzieczny,pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plyn w zbiorniczku jest,stal na asfalcie i nie widzialem zadnych plam..w piatek chyba tam pojade jak skoluje holownik i niech sie oni martwia!dzieki za zainteresowanie tematem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Co dalej w tym temacie mam ten sam problem z miękkim sprzęgłem tj.przy pracującym silniku nle da się wrzucić żadnego biegu.na wyłączonym można wrzucić jedynkę ale przy rozruchu szarpie do przodu,mimo wciśniętego sprzęgła.Płyn hamulcowy o.k.Próbowałem kilkanaście razy deptać sprzęgło i na kilka minut trochę stwardniało mogłem na pr.s-ku zmieniać biegi ale po chwili znowu to samo.jaka kolejność sprawdzania, co trzeba zdemontować by dostać się do odpowietrznika?Wjaki sposób odpowietrzyć?Czy to się będzie powtarzać?Jeśli to nie pomoże co należy dalej sprawdzać?Było kilka wątków w tym temacie ale krótkie i niewiele mi to wyjaśniło,będę wdzięczny za pomoc.Astra H 1.7CDTI 101KM 2005r.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oddałem auto do mechanika.Powiedział,że odpowietrzył skrzynię i zainkasował 8 dych .Dolał płynu DOT-4 i powiedział że płynu ubywa w miarę zużycia tarcz a płynu musi być pod korek gdyż przewód zasilający jest wysoko.Wcześniej sprawdzałem i mieścił się w normie.Zrobiłem około 2000 tys.i problem się powtórzył,podcieków nie stwierdziłem.Dolałem drugą połowę op.DOT-4 ,depnąłem kilka razy sprzęgło i bez odp.jest O.K.Mam tarcze przednie do wymiany ale chciałem dotrwać do końca klockow,czyżby to one były przyczyną takiego ubytku płnu?

Edytowane przez wiedan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mmarcinicramm

Wątpie żeby przez zużycie tarcz czy klocków ubyło tyle płynu by zapowietrzyło się sprzęgło, tym bardziej, że zbiorniczek wyrównawczy jest podzielony na dwie części. Nawet gdyby całkowicie wyciekło z układu hamulcowego to w układzie sprzęgła powinno być. Obstawiam wysprzęglik, pewnie plyn powoli wycieka podczas jazdy i wysycha od temperatury i nie ma plam pod samochodem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość gregor111

Witajcie panowie mam ten sam problem co tutaj ludzie piszą jeśli odpowietrzenie wysprzeglika nic nie da to co robić dalej by sprzegło było sprawne ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość miras24051991
W dniu 15.07.2012 o 01:14, Gość wiedan napisał:

Co dalej w tym temacie mam ten sam problem z miękkim sprzęgłem tj.przy pracującym silniku nle da się wrzucić żadnego biegu.na wyłączonym można wrzucić jedynkę ale przy rozruchu szarpie do przodu,mimo wciśniętego sprzęgła.Płyn hamulcowy o.k.Próbowałem kilkanaście razy deptać sprzęgło i na kilka minut trochę stwardniało mogłem na pr.s-ku zmieniać biegi ale po chwili znowu to samo.jaka kolejność sprawdzania, co trzeba zdemontować by dostać się do odpowietrznika?Wjaki sposób odpowietrzyć?Czy to się będzie powtarzać?Jeśli to nie pomoże co należy dalej sprawdzać?Było kilka wątków w tym temacie ale krótkie i niewiele mi to wyjaśniło,będę wdzięczny za pomoc.Astra H 1.7CDTI 101KM 2005r.

Cześć. Mam ten sam model i rocznik Astry, auto u mechanika, trzyma już go tydzień , stwierdził że w moim przypadku padło wszystko ( tzn wysprzęglik , sprzęgło wraz z tarczą i pompa sprzęgła) a gdy sprawdzałem czy mam jakieś wycieki pod skrzynią w okolicy koła zamachowego wszystko było suche. Jak pójdę odebrać auto to od razu powiem żeby mi pokazał moje stare części.  A biada gościowi jak się okaże że mnie chciał naciągnąć na kasę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności