Skocz do zawartości

brak swiatla a bagazniku astra h Hatchback 5d


Gość rafal_atom

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rafal_atom

Moze komus sie przyda taki przypadek jak moj

 

Temat rozwiazany w zamku centralnym jest mikrostyk - choc to nie on byl uszkodzony bo by zamek nie dzialal lecz przegnil 1 z precikow we wtyczce sterujacy swiatlem oto fotki z przebiegu naprawy.

 

oto zamek w mojej astrze

Dołączona grafikaDołączona grafika

zakreslone na czerwono miejsce to wlutowany brazowy kabelek nie dalo sie tego inaczej obejsc

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

na ostatnim choc bardzo slabo widac jest ugnity precik w gniezdzie zamka centralnego zaznaczony na czerwono.

 

po wkreceniu i zamontowaniu zamka na miejscu wypiolem 1 kabelk z wtyczki i polaczylem z brazowym kabelkiem wszystko dziala ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No to i mnie dopadł problem braku światła i dzięki autorowi wątku udało mi się to rozwiązać :-) dzięki

 

mam kilka zdjęć więc wrzucę i ja cos od siebie

 

post-3419-0-37805900-1423320478_thumb.jpg

post-3419-0-07462300-1423320489_thumb.jpg

post-3419-0-22733700-1423320497_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam,

 

Panowie Rafal_atom oraz jacakam muszę Was zasmucić, gdyż Wasz przewodnik nie do końca jest poprawny. To znaczy światełko działa po "obejściu" złamanego PINU poprzez przylutowanie kabla z kostki w kolorze czarno-niebieskim. Niestety po dolutowaniu tego kabelka w moim modelu 1.7 CDTI 2009 z modułem komfortu komputer zaczął wariować.

 

1. Przestał działać centralny zamek z kluczyka

2. Przestało działać domykanie i otwieranie czterech szyb z pilota

 

Nie wiem czy tak powinno być czy nie, wiem jednak, że podświetlenie rejestracji tylnej działa w zależności od stanu w którym się znajduje. Oznacza, to że oświetlenie rejestracji działa tak jak oświetlenie wnętrza bagażnika. Jak otwarta klapa to działa jak zamknięta to nie działa. Według mnie wcześniej tak nie było. Zatem nie wiem dla jakiej wersji ten przewodnik Wam zadziałał, ale wiem jedno. Dla mojego modelu ten przewodnik bardziej zaszkodził niż pomógł.

 

 

Czy ktoś z Was lub forumowiczów potrafi mi pomóc z naprawą tego zamka? Gdzie przylutować ten ułamany PIN oznaczony u kolegi numerem 3 żeby światełko w bagażniku zadziałało i żeby pozostałe funkcje elektroniki były na stoim miejscu i działały w porządku?

 

Dzięki za informacje.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ten kolega się pojawił i zaraz znikł.

A tobie co się dzieje?To samo?Nie pomagają porady rafal_atom?

 

No i tak ogólnie to dobre wychowanie mówi o tym że przynajmniej jakieś witam?

Nie wiem czy ciebie tego uczono?

Oprócz tego jest coś takiego jak przywitalnia.

Na początek trochę niefortunne twoje wejście na forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem jakieś 2 tyg temu. Sam też doszedłem jak zrobić obejście i u mnie wsio działa. Przecież tam nie ma wielkiej filozofii. Na szczęście są te wystające bolczyki dzięki czemu zwyczajnie omijamy ułamany pin. Nie ma prawa nic szwankować. Wszystko sprawdzałem miernikiem. Tak więc problem który opisuje kolega pmd wynika z czegoś innego. Może gdzieś zrobił jakąś zware itp.

 

Swoją drogę, mega dziwne że pada tylko i wyłącznie ten jeden pin. Pozostał dwa u mnie zdrowe. Przypadek? Nie sądzę :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było widać typowy kolor podczas utleniania się miedzi - czyli taki seledynowy. Oprócz tego oczywiście brąz. Pozostałe dwa styki czyściutkie a ten jeden skorodowany i ułamany przy samym spodzie. Bardzo dziwne, tym bardziej niże nic się tam teoretycznie nie rusza i nie ma dostępu wody. Raczej coś "sknocili" podczas produkcji, albo celowo tak zaprojektowali.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem że przeważnie tak sie sypią piny zasilające.

Czyli wychodziło by że on się nagrzewa ale z biegiem czasu traci siłę docisku i pada.

Jeździłem różnymi autami i nie miałem tak pośniedziałych styków.

W Felicji przez 11 lat w rodzinie żaden styk nie był uszkodzony.

W Oplu to jest po prostu nagmine

Tak jak mówisz specjalne postarzanie lub niedorobienie aby klient zaś dał firmie utrzymanie

Ale cóż na razie czekamy na marcina bo zaczyna się robić Offtop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin_mar

@adam1954 przepraszam, faktycznie się nie przywitałem :unsure:

 

Nie miałem przed weekendem możliwości rozkręcenia zamka. Nie chciałem również, aby opcja komfort i inne zaczęły mi świrować, dlatego w ramach dmuchania na zimne/przygotowania się napisałem.

 

U mnie wtyka ok, instalacja była przetarta w jednym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności