Gość maly820 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Witam. Potrzebuje pomocy w podłączeniu siłowników w drzwiach z alarmu wychodzi 6 kabli do siłownika/silowników ale nie wiem który gdzie wpiąć.... a nie chce metodą prób i błędów bo coś spitole Niebiesko-żółty normalnie otwarty styk przekażnika otwierania Niebiesko-biały wspólny styk przekaznika otwierania Niebiesko-czerwony normalnie zamkniety styk przekaznika otwierania Zielono-żółty normalnie otwarty styk przekaznika zamykania Zielono-biały wspólny styk przekaznika zamykania Zielono-czerwony normalnie zamkniety styk przekaznika zamykania No i teraz co z tym zrobić koledzy/koleżanki dodam ze chce podłączyć siłowniki w drzwiach i klapy bagażnika (ale nie koniecznie jak się nie da) siłowniki maja 5 kabli.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Nie masz jakiegoś schematu do tego?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 http://elsmed.pl/pobierz.php?baza=autoalarmy&plik=legenford.pdf jest wszystko ale nie wiem co jak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Dobrze opisane jest tylko programowanie, reszta o kant d..py obić. Siłowniki mają po 5 kabli, bo 2 ida do silniczka - tu zamykaniem i otwieraniem steruje centralka, a trzy pozostałe dają sygnał centralce, co ma robić(na przykład przy zamykaniu/otwieraniu kluczykiem). Do bagażnika starczy siłownik z dwoma przewodami. Dziwnie to jest opisane, bo wygląda, jakby z centralki wychodzilo 6 przewodów sterujących, tak jest? a wykorzystane są tylko trzy, zależy czy steruje się masą czy plusem. Dotąd rozumiem, ale dalej nic. Żeby jeszcze to przykładowe podłączenie do forda było z kolorami, to by było wiadomo, że te odpadają kolory, bo opel steruje masą. Może ktoś inny podpowie..... Chyba, że pisząc "przekaźniki" mają na myśli mikrowyłaczniki w siłownikach? Tylko znów nie wiadomo, którą trójke kabli wykorzystać......   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Hmmm to teraz dobiorę się do siłownika i zobaczę jakie są kolory i co wtedy z nimi zrobić A tak z centralki wychodzi 6 kabli.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Witam ponownie Kolory kabli z siłownika czerwony,niebieski,fioletowy,brązowy,niebieski. Czerwony i niebieski to chyba + i - maja osobna kostkę i 3 pozostałe tez mają swoją kostkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Problem rozwiązany....temat zamykamy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Jak zamykamy? Weź no napisz, bo sam ciekaw jestem, a może innym się przyda.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Dlatego ze nie bardzo wiedziałem co dalej zrobić i oddałem kolesiowi od alarmów i mi za drobną opłatą wszystko podłączył a co i jak to jeszcze nie spogłądałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.