Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

kadett 1.7D problem z odpaleniem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Krzysiek_86

Krzysiek_86
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 10 październik 2010 - 23:29

Witam, posiadam Kadetta od jakiegoś już dłuższego czasu. Jednak teraz od około 2miesiecy mam problemy z odpaleniem go na zimno(myślałem, że to problem z akumulatorem jednak ten jest sprawny). Gdy jest zagrzany zapala bez problemu. Natomiast na zimnym po nocy ciężko zapala. Kręcenie rozrusznika trwa nieraz kilkanaście dobrych sekund. Po zapaleniu nagle gaśnie i znów procedurę kręcenia rozrusznikiem (długo) trzeba powtórzyć. Wtedy już najczęściej pali. Świece żarowe są sprawne i filtr paliwa z powietrza wymieniony. Auto przejechało 240tys km.

 


  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   Beherit

Beherit
  • Forumowicz
  • 140 postów

Napisano 11 październik 2010 - 14:45

a filter paliwa sie nie zapowietrza ?

 


  • 0

#3 OFFLINE   Krzysiek_86

Krzysiek_86
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 14 październik 2010 - 13:25

Nie odpowietrzony jest dziś sprawdzałem ile czasu świece żarowe się grzeją i wychodzi, że około 25-30s tyle czasu jest na nich napięcie. W książce obsługi wyczytałem, że to powinno trwać około 7sekund. Może to wina sterownika świec żarowych. Gdzie można coś takiego dostać?
  • 0

#4 OFFLINE   Beherit

Beherit
  • Forumowicz
  • 140 postów

Napisano 14 październik 2010 - 16:36

mi kiedys padl przekaznik do swiec i wcale niegrzało swiec, napewno dostaniesz cos takiego w auto shopie z czesciami, a jesli nie zamowia ci na nastepny dzien. Moj przekaznik wg mechanika kosztowal 80zł
  • 0

#5 OFFLINE   pampej

pampej
  • Użytkownik
  • 96 postów

Napisano 18 październik 2010 - 16:54

dziś sprawdzałem ile czasu świece żarowe się grzeją i wychodzi, że około 25-30s tyle czasu jest na nich napięcie. W książce obsługi wyczytałem, że to powinno trwać około 7sekund

Napięcie na świecach będzie akurat tyle ile piszesz a to co w książce pisze to tyle czasu świeci się kontrolka świec. Po nagrzaniu się świec powinne być wyraźnie słyszalne pyknięcie przekaźnika. Dopiero wtedy świece są w pełni zagrzane. Twoje objawy wskazują na to że uszkodzone są świece żarowe albo paliwo cofa się do zbiornika. Moja rada to wykręcać każdą świece z osobna i sprawdzać na krótko. Miałem identyczny problem tyle że w 1.6d a to prawie to samo.
  • 0

#6 OFFLINE   szymi870

szymi870

    power of corshe

  • Forumowicz
  • 788 postów
  • LokalizacjaBiała
  • Model:Opel Corsa A
  • Silnik:aktualnie w częściach
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 18 październik 2010 - 20:17

Świece żarowe są sprawne

jak to sprawdzałeś ?
  • 0

#7 OFFLINE   Krzysiek_86

Krzysiek_86
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 19 październik 2010 - 09:01

Byłem u mechanika i każdą z osobna wykręcał i sprawdzał na krótko działają oraz mają odpowiednią rezystancje na omomierzu. Przekaźnik też słychać jak zakończy proces grzania. Problem jest w tym, że auto kręci ochoczo po nagrzaniu pełnym świec. Może na zimnym nie pali na strzała ale nie trwa to w nieskończoność. Na ciepłym pali praktycznie na dotyk.
  • 0

#8 OFFLINE   lukasnarloch1

lukasnarloch1
  • Forumowicz
  • 153 postów

Napisano 19 październik 2010 - 12:23

no to pozostaje chyba tylko paliwo.. albo słabe sprężanie...spróbuj załozyć zawór zwrotny na wężu zasilającym i może pomoże:D
  • 0

#9 OFFLINE   Krzysiek_86

Krzysiek_86
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 19 październik 2010 - 21:59

Może paliwo się cofa. Z pompy od czasu do czasu coś tam pokapie. Nie wiem właśnie co z tym zrobić. Chciałem pojeździć jeszcze tak przez zimę, ale przy takim męczeniu akumulatora to będę go ładował co 2-4 tygodnie. Mechanik polecił mi na zimę dolać benzyny do ropy lub zainstalować eter na start do kolektora ssącego. Silnik nie wydaje się być zużyty nie dymi przy normalnej jeździe. Auto mam już jakieś 15lat w rodzinie.
  • 0

#10 OFFLINE   szymi870

szymi870

    power of corshe

  • Forumowicz
  • 788 postów
  • LokalizacjaBiała
  • Model:Opel Corsa A
  • Silnik:aktualnie w częściach
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 20 październik 2010 - 18:14

a nie poci się przy zaworze odcinającym paliwo ??
  • 0





Podobne tematy: Collapse