Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Wyrywa Dwururkę Wydech C20ne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Raffal2.0i

Raffal2.0i
  • Użytkownik
  • 95 postów

Napisano 19 październik 2010 - 10:38

Cześć!Problem polega na tym że cały czas odkręca mi się dwururka od kolektora i dźwięk wtedy jest mało przyjemny takie pierdzenie Spowodowane jest to sztywnym wydechem otóż Kolektor skręcony z dwururką,Dwururka skręcona z tłumikiem początkowym,początkowy skręcony z tłumikiem środkowym,środkowy skręcony z tłumikiem końcowym jest oczywiście podwieszony na gumach tak jak powinien Zdaniem mechanika nie może tak być,bo cały wydech jest sztywny,a silnik ruchomy i cały czas będzie mi się odkręcała dwururka od kolektora Dodam linki żeby było widać jak te tłumiki są połączone początkowy: http://allegro.pl/ka...1259928439.html środkowy: http://allegro.pl/op...1260971046.html końcowy: http://allegro.pl/tl...1264362210.html I wszystkie są skręcone ze sobą i rzecz jasna z dwururką a dwururka z kolektorem Mechanik powiedział że muszę kupić plecionkę elastyczną http://allegro.pl/tl...1271356498.html No ok rozumiem że to pomoże,ale gdzie ją wstawić:beer:

 


  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   daro

daro
  • Zasłużony
  • 3332 postów
  • LokalizacjaMałopolska okolice Kalwaria Zebrz
  • Model:Opel Astra II
  • Inna marka:126p 652 cm3 4v ;)
  • Silnik:x16szr
  • Nadwozie:HB
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 19 październik 2010 - 11:09

Między dwururkę a pierwszy tłumik (katalizator).
Dołączona grafika

 


  • 0

#3 OFFLINE   Raffal2.0i

Raffal2.0i
  • Użytkownik
  • 95 postów

Napisano 19 październik 2010 - 11:28

czekaj,czekaj czyli przeciąć dwururkę i wspawać plecionkę i potem skręcić tak? dobrze rozumiem?
  • 0

#4 OFFLINE   ja37

ja37

    Super Spamerek

  • Zasłużony
  • 13114 postów
  • Lokalizacja
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:Z20LET+
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 19 październik 2010 - 11:52

Musi być plecionka. Ja te,ż miałem sztywniaka i jak 3 razy musiałem spawać środkowy tłumik, bo się łamała rura wchodzaca do niego wstawiłem złącze elastyczne i jak reką odjął.
  • 0

#5 OFFLINE   daro

daro
  • Zasłużony
  • 3332 postów
  • LokalizacjaMałopolska okolice Kalwaria Zebrz
  • Model:Opel Astra II
  • Inna marka:126p 652 cm3 4v ;)
  • Silnik:x16szr
  • Nadwozie:HB
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 19 październik 2010 - 13:01

czyli przeciąć dwururkę i wspawać plecionkę i potem skręcić tak?

Dwururka przechodzi w pojedynczą rurę,czyli tniesz ta pojedyncza i wspawujesz plecionkę(lub skręcasz,zależy jaką kupisz)
Coś na ten styl.
Dołączona grafika
  • 0

#6 OFFLINE   Raffal2.0i

Raffal2.0i
  • Użytkownik
  • 95 postów

Napisano 19 październik 2010 - 15:53

ok Dzięki pomogliście :beer:
  • 0





Podobne tematy: Collapse