Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -
1.2 55kW 16V Z12XE

temperatura silnika corsa c



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 08 styczeń 2016 - 00:11

przeczytaj ten temat od poczatku i pomysl


odpowiedz juz jest
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   MiElCzAr

MiElCzAr
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.0 benzyna
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 styczeń 2016 - 00:18

przeczytaj ten temat od poczatku i pomysl


odpowiedz juz jest

Przeczytałem. Wiesz, nie znam się jak Wy. Zapytałem z braku wiedzy. Jedni mówią, że Ople mają zaniżone na desce temp, a na komputerze pokazuje np.92 stopnie, drudzy, że może wymiana termostatu... Wiesz, co dwie głowy to nie jedna. Znasz odpowiedź to fajnie jakbyś napisał. Pozdrawiam


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 08 styczeń 2016 - 00:22

mam napisac to co juz tutaj napisano ??
rusz glowa chlopie
jest zima i temperatura sporo ponizej zera
moze byc tak , ze nie nagrzeje sie szybko jak latem
jaka ma byc napisano na pierwszej stronie
to ze przeklamuje tez na forum wiadomo
wtedy komputer diagnostyczny potrzebny do porownania

termostat sie wymienia jak sie wogole nie dogrzewa albo leci na czerwone
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   MiElCzAr

MiElCzAr
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.0 benzyna
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 styczeń 2016 - 00:30

mam napisac to co juz tutaj napisano ??
rusz glowa chlopie
jest zima i temperatura sporo ponizej zera
moze byc tak , ze nie nagrzeje sie szybko jak latem
jaka ma byc napisano na pierwszej stronie
to ze przeklamuje tez na forum wiadomo
wtedy komputer diagnostyczny potrzebny do porownania

termostat sie wymienia jak sie wogole nie dogrzewa albo leci na czerwone

Może być tak, że nie nagrzeje się tak jak latem, ale dopiero sprawdzę jak będzie lato/ciepłej. Teraz dochodzi mi do 80/82 stopni, nagrzewać się w środku nagrzewa i jak robię max ciepła to naprawdę daję ostro ciepło, więc termostat odpada tak jak napisałeś. To fakt, na logikę, ale myślałem, że może na desce źle pokazuje... Mnie się wydaje, że powinna być temp. 90 stopni, a u mnie tego nie ma. Nawet w zimę. Jadąc drogą ekspresową 60km nadal pokazywało 80/82 stopnie, z wentylatorów dawało ciepło i to spore, aż trzeba było przykręcić, ale specjalnie to zrobiłem, aby zobaczyć czy jest bardzo ciepłe powietrze we wnętrzu. Sorka za niewiedzę, ale liczę na Waszą wiedzę i stąd te początkowe pytania, nawet po przeczytaniu całego posta...


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 08 styczeń 2016 - 00:38

niedogrzany silnik spala wiecej paliwa to raz
dwa jak masz watpliwosci to podlacz pod kompa i porownaj temperatury

btw nie cytuj co chwila tego co napisalem
nie ma sensu ;)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   topiq

topiq
  • Użytkownik
  • 99 postów
  • LokalizacjaPuławy
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:Z12XE
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 styczeń 2016 - 08:22

Może być tak, że nie nagrzeje się tak jak latem, ale dopiero sprawdzę jak będzie lato/ciepłej. Teraz dochodzi mi do 80/82 stopni, nagrzewać się w środku nagrzewa i jak robię max ciepła to naprawdę daję ostro ciepło, więc termostat odpada tak jak napisałeś. To fakt, na logikę, ale myślałem, że może na desce źle pokazuje... Mnie się wydaje, że powinna być temp. 90 stopni, a u mnie tego nie ma. Nawet w zimę. Jadąc drogą ekspresową 60km nadal pokazywało 80/82 stopnie, z wentylatorów dawało ciepło i to spore, aż trzeba było przykręcić, ale specjalnie to zrobiłem, aby zobaczyć czy jest bardzo ciepłe powietrze we wnętrzu. Sorka za niewiedzę, ale liczę na Waszą wiedzę i stąd te początkowe pytania, nawet po przeczytaniu całego posta...

U mnie w CC 1.2 na desce od zawsze pokazuje nieco powyżej 80'C, komp dochodzi spokojnie do 92/93, potem otwiera się termostat i zaczyna lekko spadać. Widocznie taka przypadłość wskaźnika temperatury. Zainwestuj sobie w jakiegoś ELM 327 na BT i appke Torque na androida, będziesz miał podgląd na żywo na różne parametry i mniej siwych włosów z tego powodu.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 OFFLINE   MiElCzAr

MiElCzAr
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.0 benzyna
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 styczeń 2016 - 09:46

niedogrzany silnik spala wiecej paliwa to raz
dwa jak masz watpliwosci to podlacz pod kompa i porownaj temperatury

btw nie cytuj co chwila tego co napisalem
nie ma sensu ;)

Nie znam się na tym co może być znaczącą przyczyną, więc dlatego tutaj się pojawiłem, bo nie chcę być zielony jadąc gdzieś, aby mi ktoś sprawdził. Jedyna opcja to podłączenie pod komputer i wtedy sprawdzenie czy jest wszystko ok... Ale mam dziwne uczucie, bo powinna być 90 stopniowa temp., a nie 80-82 po dłuższej jeździe np. 60km na ekspresówce w taką pogodę jaką teraz mamy... Więc nie wiem czy mam się martwić czy nie...

 

U mnie w CC 1.2 na desce od zawsze pokazuje nieco powyżej 80'C, komp dochodzi spokojnie do 92/93, potem otwiera się termostat i zaczyna lekko spadać. Widocznie taka przypadłość wskaźnika temperatury. Zainwestuj sobie w jakiegoś ELM 327 na BT i appke Torque na androida, będziesz miał podgląd na żywo na różne parametry i mniej siwych włosów z tego powodu.

Dzięki za odzew :) Pokazuje u Ciebie powyżej 80'C ale do ilu dochodzi? Po podłączeniu pod komputer masz 92'C, a na desce wtedy pokazuje Ci dużo powyżej 80'C? Jakaś tolerancja widocznie jest, ale jest to niepokojące, że na desce inaczej pokazuje, a na komputerze prawidłowo...


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 ONLINE   Mixmich

Mixmich
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • LokalizacjaBiała Podl.
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 CDTI / Z13DT
  • Nadwozie:5D

Napisano 08 styczeń 2016 - 11:26

Ten typ tak ma, wskazówka nigdy pionowo nie stoi, w przypadku temperatury roboczej jest ona w pozycji mniej więcej 3/7. Przez komputer diagnostyczny widać rzeczywistą temperaturę silnika.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   MiElCzAr

MiElCzAr
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.0 benzyna
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 styczeń 2016 - 14:01

Ten typ tak ma, wskazówka nigdy pionowo nie stoi, w przypadku temperatury roboczej jest ona w pozycji mniej więcej 3/7. Przez komputer diagnostyczny widać rzeczywistą temperaturę silnika.

U mnie, po dogrzaniu CC wskakuje na 80/81'C. Gdy włączę nawiew ciepły na prawie max to jest 79/80'C. Może uda mi się załatwić termostat nowy, płyn chłodniczy i zobaczę jakie będą efekty...


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#20 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10977 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 styczeń 2016 - 14:07

A dlaczego zaczynasz od dupy strony?Najpierw sprawdź węża od termostatu do chłodnicy.Po odpaleniu ma być zimny i to dłuższy czas.Jeżeli się szybko nagrzewa to jest do wymiany termostat.Ale jeżeli nie to podjedź do kogoś kto ma Op-coma aby sprawdzić czy ci wskaźnik przekłamuje.



  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse