Skocz do zawartości

prosba o pomoc


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam wszystkich kupilem wlasnie opla corse 1,4 16v i mam maly problem z plynem chlodzacym

na poczataku mi go ubywalo i gdy udalem sie do mechnika i stwierdzil ze nie ma zadnych wyciekow :) sprawdzalismy czy uszczelka pod glowica jest cala ale auto ani nie dymi olej wporzadku nie ma bialej mazi na korku a zrobilem nim juz jakies 1000 tys kilometrow wymienilem korek i chwile bylo spokoju a potem z powrotem to samo zauwazylem ze pod wygluszeniem jest strasznie mokro czy byla by to nagrzewnica?

kupilem uszczelniacz i dolalem go zrobilem jakis 100 i narazie jest dobrze ale martwi mnie jeszcze jedno jak zapalam auto to sluchac takie bulgotanie z przodu czy to cos powaznego?

czy tak ma byc? autko fajne dobrze chodzi ale z tym nie moge sobie poradzic!!! :-) i mam jeszcze jedna prosbe zeby ktos napisal ile ma byc tego plynu? tak do polowy zbiorniczka zy wiecej?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wielkie dzieki i pozdrawiam mam nadzieje ze juz bedzie dobrze

 

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 18:38 ]

i ta corsa na zdjeciu jest bardzo ladna

:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie jesli chcesz , to mozesz jeszcze sprobowac odpowietrzyc uklad , a robi sie to tak , ze na kolektorze dolotowym masz czujnik temperatury , odkrecasz go az do momentu kiedy bedzie wyciekac woda , po czym zakrecasz. ale nie sadze zeby to przynioslo zamierzony efekt , jesli trzyma ci temperature , i plynu nie obywa to jest ok , u moich ziomkow bulgotanie bylo caly czas , a tlumaczono to czesto tym , ze jest zwezka w ukladzie chlodzenia ktora to powoduje , ale to nic zlego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wielkie dzieki

Zakładam, że motor x14xe, więc odpowietrzasz tu

Obrazek

 

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 11:07 ]

witam ponownie!!! wszystkich klubowiczów!!! pisze bo mam mały dylemat mianowicie posiadam opla corsę z 1996 silnik x14xe którą nie dawno kopiłem i ma ona sportowe zawieszenie firmy SPAX i jak na nasze drogi jest ono troszkę za twarde :roll: Moje pytanie jest takie: Czy jeśli wymienię amortyzatory na olejowe np KAYBA to czy coś to pomoże przy pozostawieniu sprężyn sportowych bo wyczytałem w katalogu ze powinienem włożyć amortyzatory gazowo olejowe ale rozmawiałem z mechanikiem który powiedział mi ze jeżeli założę gazowo olejowe to mało to pomoże bo są one i tak twarde wiec lepiej by było zalozyc olejowe ale nie wie jak dokładnie będzie sie auto zachowywało!!! proszę o jakąś podpowiedz lub porady

Z góry dzięki :?: i pozdrawiam!:?:http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności