Gość Anonymous Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 witam wszystkich kupilem wlasnie opla corse 1,4 16v i mam maly problem z plynem chlodzacym na poczataku mi go ubywalo i gdy udalem sie do mechnika i stwierdzil ze nie ma zadnych wyciekow sprawdzalismy czy uszczelka pod glowica jest cala ale auto ani nie dymi olej wporzadku nie ma bialej mazi na korku a zrobilem nim juz jakies 1000 tys kilometrow wymienilem korek i chwile bylo spokoju a potem z powrotem to samo zauwazylem ze pod wygluszeniem jest strasznie mokro czy byla by to nagrzewnica? kupilem uszczelniacz i dolalem go zrobilem jakis 100 i narazie jest dobrze ale martwi mnie jeszcze jedno jak zapalam auto to sluchac takie bulgotanie z przodu czy to cos powaznego? czy tak ma byc? autko fajne dobrze chodzi ale z tym nie moge sobie poradzic!!! :-) i mam jeszcze jedna prosbe zeby ktos napisal ile ma byc tego plynu? tak do polowy zbiorniczka zy wiecej?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 bulgot dochadzacy z przodu to norma w kazdej corsie , nie przejmuj sie tym , a plyny lej do polowy zbiorniczka lub ciutke wiecej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 wielkie dzieki i pozdrawiam mam nadzieje ze juz bedzie dobrze [ Dodano: Pon Cze 25, 2007 18:38 ] i ta corsa na zdjeciu jest bardzo ladna   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 ewentualnie jesli chcesz , to mozesz jeszcze sprobowac odpowietrzyc uklad , a robi sie to tak , ze na kolektorze dolotowym masz czujnik temperatury , odkrecasz go az do momentu kiedy bedzie wyciekac woda , po czym zakrecasz. ale nie sadze zeby to przynioslo zamierzony efekt , jesli trzyma ci temperature , i plynu nie obywa to jest ok , u moich ziomkow bulgotanie bylo caly czas , a tlumaczono to czesto tym , ze jest zwezka w ukladzie chlodzenia ktora to powoduje , ale to nic zlego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zakładam, że motor x14xe, więc odpowietrzasz tu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 wielkie dzieki Zakładam, że motor x14xe, więc odpowietrzasz tu Obrazek [ Dodano: Wto Lip 10, 2007 11:07 ] witam ponownie!!! wszystkich klubowiczów!!! pisze bo mam mały dylemat mianowicie posiadam opla corsę z 1996 silnik x14xe którą nie dawno kopiłem i ma ona sportowe zawieszenie firmy SPAX i jak na nasze drogi jest ono troszkę za twarde Moje pytanie jest takie: Czy jeśli wymienię amortyzatory na olejowe np KAYBA to czy coś to pomoże przy pozostawieniu sprężyn sportowych bo wyczytałem w katalogu ze powinienem włożyć amortyzatory gazowo olejowe ale rozmawiałem z mechanikiem który powiedział mi ze jeżeli założę gazowo olejowe to mało to pomoże bo są one i tak twarde wiec lepiej by było zalozyc olejowe ale nie wie jak dokładnie będzie sie auto zachowywało!!! proszę o jakąś podpowiedz lub porady Z góry dzięki i pozdrawiam!http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.