Skocz do zawartości

Astra 1,6 16V nagła utrata mocy P0443, P170, P0352, P0353


Gość artup

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj doszło:

P0352,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka"

P0353,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka"

 

auto zapala normalnie, tylko w trakcie jazdy jakby nie palilo na wszystkie cylindry, juz nie mam sily do tego auta i chyba zrobie z niego ognisko . . .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a z kturego roku ta asterka? bo w mojej z 1998r mam tylko jedną sondę i zamiast katalizatora mam strumiennicę .Nie strzela ci na LPG ? gdy kupiłem swoja asterkię terz miałem podobne problemy szarpało i strzelało w filtr na LPG ,winna była cewka zapłonowa tak zwany DIS,podjechałem do elektromechanika i po podłączeniu pod kompa było dużo błędów ,więc dał mi cewkię na podmiane i powiedział że jak będzie ok to wtedy mu zaołacę a jak nie to oddam,po wymianie problem ustąpił .Więc najlepiej jest podmienić cewkię np ze szrotu i sprewdzić czy pomoże bo nowa to koszt ok 400zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra z 2003 r 1.6 16V, nic nie strzelało, nic nie szarpało, po prostu gasła przy redukcji biegu, teraz niestety po wybebeszeniu katalizatora który tydzień temu sie zapchał auto po 200 km wywaliło takie błędy jak wyżej napisałem, auta nie da się w ogóle przełączyć na gaz a na benzynie zapala i na wolnych chodzi normalnie ale podczas jazdy idzie jakby nie pracowały wszystkie cylindry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj niestety pierwszy raz moja astra zawiodła mnie na drodze tj po prostu stanęła, po przejechaniu ok 100 km nagle auto straciło moc i zaczęło się dławić aż zgasło, auto po tym normalnie odpala jednak ma problem wejść na obroty powyżej 1500 obrotów, słychać tak jakby gdzieś było przytkane, wymienione świece 1,5 tygodnia temu + regulacja gazu oraz wszystkie filtry ( świece też wykręciłem była sucha ale cała osmolona na czarno ), gaz z 1 stacji, rozebrałem filtr powietrza nie pomogło, dopiero jak poruszyłem przewodem pod filtrem i kabelkami na obudowie filtra auto nagle dostało trochę mocy tak że mogłem jechać ale gaz musiał być w połowie wciśnięty ponieważ jak dawałem mało gazu auto się dławiło, po podpięciu do kompa pokazało mi błędy P0170 oraz P0443 Astra 1,6 16V + gaz II generacji

Proszę o pomoc w dianozie:)

Coś za dużo kombinujesz z tym autkiem. Zacznij od początku, sprawdź co masz za świece i w jakim są stanie bo z pierwszego opisu nie wynika, która była sucha a która osmolona. Z opisu wnioskuje, że wszystko się zaczęło od wymiany świec?? Mnogość błędów świadczy, że coś nie tak jest z elektryką a nie z katalizatorem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj niestety pierwszy raz moja astra zawiodła mnie na drodze tj po prostu stanęła, po przejechaniu ok 100 km nagle auto straciło moc i zaczęło się dławić aż zgasło, auto po tym normalnie odpala jednak ma problem wejść na obroty powyżej 1500 obrotów, słychać tak jakby gdzieś było przytkane, wymienione świece 1,5 tygodnia temu + regulacja gazu oraz wszystkie filtry ( świece też wykręciłem była sucha ale cała osmolona na czarno ), gaz z 1 stacji, rozebrałem filtr powietrza nie pomogło, dopiero jak poruszyłem przewodem pod filtrem i kabelkami na obudowie filtra auto nagle dostało trochę mocy tak że mogłem jechać ale gaz musiał być w połowie wciśnięty ponieważ jak dawałem mało gazu auto się dławiło, po podpięciu do kompa pokazało mi błędy P0170 oraz P0443 Astra 1,6 16V + gaz II generacji

Proszę o pomoc w dianozie:)

Coś za dużo kombinujesz z tym autkiem. Zacznij od początku, sprawdź co masz za świece i w jakim są stanie bo z pierwszego opisu nie wynika, która była sucha a która osmolona. Z opisu wnioskuje, że wszystko się zaczęło od wymiany świec?? Mnogość błędów świadczy, że coś nie tak jest z elektryką a nie z katalizatorem.

P0443 i P0170 pokazywały mi się jak był zatkany katalizator wszystkie świece były osmolone, po wybebeszeniu go auto zaczęło normalnie jeździć aż nagle po prostu przestało palić na wszystkie cylindry i pokazało błędy P0352 i P0353 i nie da się auta przełączyć na gaz, świece założyłem wczoraj nowe NGK i problem jest nadal, auto zapala mi bez problemu natomiast w trakcie jazdy nie ma mocy i 2ga świeca od lewej była mokra z paliwa więc najprawdopodobniej padła cewka auto stoi u mechanika i czekam co mi powie

 

Tekst dodany dn.14.12.2010r.

Wstawiony nowy wkład katalizatora + uzywana oryginalna cewka delphi auto na benzynie jeździ bez najmniejszego problemu po przełączeniu na gaz odrazu pali cewke zaplonowa ( jedna już wymieniłem była nowa zamiennik ),

masakra jakaś przed wymiana cewki nie strzelalo teraz strzela,

pojeżdze na benzynie kilka dni jak będzie ok zakładam do niego sekwencje . . . no a potem to juz tylko rzeka . . .

 

scaliłem posty/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności