Skocz do zawartości

Gaśnie niespodziewanie


Gość el_guapo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość el_guapo

U mnie tez nie sygnalizuje ale wymieniam zawsze we wrześniu nowy filtr.

OK, potestowałem go trochę i:

- jak jest zimny (temp. cieczy w okolicach 50*C) to ciągnie aż miło,

- na biegu jałowym wkręca się bez problemu na obroty,

- gdy się zagrzeje (od 70*C w górę) pow. 3000obr./min szarpie i nie ciągnie dalej.

 

Ki diabeł. :roll:

 

Błędów brak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

OK, potestowałem go trochę i:

- jak jest zimny (temp. cieczy w okolicach 50*C) to ciągnie aż miło,

- na biegu jałowym wkręca się bez problemu na obroty,

- gdy się zagrzeje (od 70*C w górę) pow. 3000obr./min szarpie i nie ciągnie dalej.

 

Ki diabeł.

 

Błędów brak

Wymień filtr paliwa i zobaczysz wtedy, widać dobitnie że masz gdzieś usterkę mechaniczną

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Wymień filtr paliwa i zobaczysz wtedy, widać dobitnie że masz gdzieś usterkę mechaniczną

Wymieniłem - pomogło na duszenie się pow. 2000obr, ale mam jeszcze problem z gaśnięciem na wolnych obrotach. Niezależnie od nagrzania silnika (choć częściej na zimnym) zdarza się, że obroty na jałowym zafalują i motor gaśnie.

 

Doprowadziło mnie to do tego wątku i pochodnych:

http://forum.opel24.com/meriva-gasnacy-silnik-17-cdti-vt57646.htm?highlight=#461340

 

Ale nie wiem czy problem dotyczy też 125konnego z17dtr, czy tylko 100konnych z17dth.

W ogóle o z17dtr jest mało literatury, a chętnie bym poczytał co tam siedzi, czy denso czy bosch, czy wtryski piezo, czy zwykłe....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Doprowadziło mnie to do tego wątku i pochodnych:

http://forum.opel24.com/m...ghlight=#461340

w silnikach 1.9 też występuje problem z tym regulatorem ciśnienia paliwa a usterka objawia się tym ze silnik gaśnie po przejechaniu niewielkiego odcinka drogi lub nie chce zapalić.

gdy się zagrzeje (od 70*C w górę) pow. 3000obr./min szarpie i nie ciągnie dalej.

Coś jakby z paliwem puki zimny dawkuje więcej paliwa i idzie a jak ciepły to dawka paliwa jest mniejsza a jak go wkręcasz na obroty to zapotrzebowanie jest większe na paliwo a silnik nie dostaje i stąd to szarpanie, a silnik nie kopci ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silnikach 1.9 też występuje problem z tym regulatorem ciśnienia paliwa a usterka objawia się tym ze silnik gaśnie po przejechaniu niewielkiego odcinka drogi lub nie chce zapalić.

Mi gaśnie tylko na jałowych, ale potem pali od dotknięcia. Nie ma problemów z jazdą, czy powtórnym odpaleniem.

 

gdy się zagrzeje (od 70*C w górę) pow. 3000obr./min szarpie i nie ciągnie dalej.

Coś jakby z paliwem puki zimny dawkuje więcej paliwa i idzie a jak ciepły to dawka paliwa jest mniejsza a jak go wkręcasz na obroty to zapotrzebowanie jest większe na paliwo a silnik nie dostaje i stąd to szarpanie, a silnik nie kopci ?

Nie kopci, ale ten problem jest już rozwiązany ->wymiana filtra paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności