Skocz do zawartości

Nagły brak przyspieszenia


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich

Kiedy rano jechałem autkiem wszystko było ok, ale po kilku godzinach przerwy czekała mnie niespodzianka. Samochód bardzo słabo przyspiesza, zauważyłem, że jak wcisnę więcej gazu to zaczął kopcić dużo mocniej niż miało to miejsce dzisiejszego poranka i zrobił się bardzo mułowaty. Nie zapala się żadna kontrolka, więc nie wiem z czym to powiązać. Silnik mam 2.0 DTL Astra G.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zapchał ci się filtr powietrza lub zatankowałeś złego paliwa musisz to skojarzyć czy byla taka ewentualnośc lub przepływomierz masy nie dziala tak jak powinien i do tego kontrolka wtedy nie świeci w każdych przypadkach , lub na sam koniec filtr paliwa , przepływkę należy przemierzyć w jakimś serwisie np. boscha

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tankuje od zawsze tylko i wyłącznie na Schelu, filtr paliwa wymieniałem 2000 km temu, przepływkę też niedawno sprawdzałem przy okazji i było jak najbardziej ok. Filtr powietrza wymieniałem przy ostatniej zmianie oleju ok 2 tyg temu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które elektrozawory i czy da się je sprawdzić domowym sposobem?

to sa tak zwane EGR polaczone wspólnie jeden jest nad alternatorem dwa kolo zbiorniczka plynu elektroniczne i mechaniczny na kol. sącym i jeszcze jest jeden pod pompą ;waku 'domowym sposobem nie sądzę należało by je przemierzyć a mechaniczne przeczyścic co wiąże się z skomplikowaną czynnością demontażu i odpowietrzenia po czyszczeniu całego kolektora

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
brzoza, brzoza jeszcze jeden egr przy kielichu i potem dwa miedzy aku a błotnikiem i nad kolektorem ten metalowy bo w DTI jest plastikowy:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

da się sprawdzić tego od recyklingu spalin (on jest nad alternatorem) . trzeba wypiąć wężyki i połączyć je razem bez tego elektrozaworu i jeśli przy ok 120- 140kmh auto nagle zmuli i pojawi się kontrolka u mnie jest taki samochodzik z kluczem. po wyłączeniu silnika i ponownym starcie powinno isć dobrze do podanej wyżej granicy prędkości. jesli tak będzie to wina jest elektrozaworu

ja tak miałem w swojej zefirze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brzoza, brzoza jeszcze jeden egr przy kielichu i potem dwa miedzy aku a błotnikiem i nad kolektorem ten metalowy bo w DTI jest plastikowy:P

Dzięki za pomoc jeszcze nie wiadomo ile tych wszystkich urządzeń odkryjemy w tym oplu :roll::?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności