Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Klocki hamulcowe przód


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Maniek23131

Maniek23131
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • LokalizacjaParczew
  • Model:Opel Agila
  • Silnik:1.0 benzyna
    2005r
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 grudzień 2010 - 16:55

witam
jakie idą klocki hamulcowe do przodu ??
były różne rodzaje ??
dodano
Agila z 2005r
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   misci

misci
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Model:Opel Agila
  • Silnik:Z12XE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 08 grudzień 2010 - 17:30

Sprawdź jakie masz tarcze. Gdzieś mi lata po głowie, że późniejsze Agile miały tarcze wentylowane.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   zbyszek670

zbyszek670

    Wiedźmin

  • Zasłużony
  • 3426 postów
  • LokalizacjaRadomsko
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:1,6-8V
  • Nadwozie:kombi

Napisano 08 grudzień 2010 - 19:12

Sprawdź jakie masz tarcze. Gdzieś mi lata po głowie, że późniejsze Agile miały tarcze wentylowane

Chyba się zgadza a tu link do tarcz i klocków agili A:
http://www.sklep.szp...opel agila.html
A tu link do agili B:
http://www.sklep.szp...ki 4708239.html
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   Maniek23131

Maniek23131
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • LokalizacjaParczew
  • Model:Opel Agila
  • Silnik:1.0 benzyna
    2005r
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 grudzień 2010 - 18:45

spoko dzięki :beer:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   szymek224

szymek224
  • Użytkownik
  • 20 postów
  • Model:Opel Agila
  • Silnik:1,2016v75
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 marzec 2011 - 18:40

uważaj tylko jakiej firmy klocki kupujesz. Ja co kupilem to żałuje, po20 kilometrach zaczynaja mi piszczesc. nagrzewaja sie za szybko. takie mam objawy jak by bylo lozaysko do weymiany a tu te felerne kolcki stykaja do tarczy


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   olomonolo

olomonolo
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:1.6 105KM
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 marzec 2014 - 09:11

Witam,

Podepnę się do tematu bo będę wymieniał klocki a zaciski mam bez tej sprężynki jak do weeków co jest w ogólnie dostepnym manualu z wymianą tarcz w Oplach,

natomiast tam gdzie sie kończy klocek u spodu wystaje jakaś zawleczka czy blaszka. Czy na coś muszę uważać żeby tego nie rozwalić czy tylko rozkręcić zacisk, stare klocki wywalić, wyczyścić, wstawić nowe i skręcić?

Pozdro


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   olomonolo

olomonolo
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:1.6 105KM
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 maj 2014 - 09:27

Pociągnę temat dalej. Po zimie stary klocek zaczął ćwierkać podczas jazdy więc klocki wymieniłem, zaciski wyczyściłem, ranty spiłowałem bo już był dosyć (tarcze nie najnowsze) i niby wszystko ok. Hamują, nie ściąga na bok, nie grzeją się podczas jazdy ale podczas ruszania (po wcześniejszym zahamowaniu do zera) słychać kilka pisków tak do ok. 35 km na liczniku i pisk znika, to samo gdy przyhamuję do ok. 10-20km/h i mocno skręcam, jeden dwa piski i znika. Rok temu objawy miałem podobne gdy się upały zrobiły ale wtedy tylko lekko rant przetarłem drucianą końcówką na mini-szlifierce i ustało. Tak myślę czy to tłoczki zaczynają się zapiekać i późno puszczają czy klocki trefne bo to jakieś za 60zł Steinhof a jakość ich wykonania nie jest górnych lotów (odpadły przy wyciąganiu z pudełka blaszki środkowe w wewnętrznych klockach:).
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse