Skocz do zawartości

Vectra C 3.2 czy 2.2, benzyna ?


Gość slike99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam rozglądam się za autem do 22tys( totalny max 25 ). Zastanawiam się nad mazda 6 2.0 i nad Vectrą. Który silnik opla jest mniej awaryjny i który byście sobie kupili i dlaczego ?, a może ktoś posiada wiedzę na temat mazdy 6 ? Jestem studentem i pracuję na pół etatu więc w przyszłości na pewno założę gaz( sekwencja, koszt zapewne 3tys zł ). Jeśli ktoś posiada informację na temat awaryjności i ogólnie użytkowania instalacji gazowych do tych silników to też byłbym serdecznie wdzięczny za jego post. Za każdą pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

a może ktoś posiada wiedzę na temat mazdy 6 ?

idz na prężnie działające forum mazdaspeed :( tam opinii tyle, że lektury starczy Ci na kilka dni ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

To najpierw może poszukaj i poczytaj, a dopiero pózniej pytaj :(;]

Jeśli jesteś zainteresowany również inną marką to chyba normalne, że odsyłam Cię niejako do zródła ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

jeśli 2.2 to z22se, lub z22yh- osobiście nie polecam żadnego,

jeśli chodzi o 3.2 to fajny silnik, jeździłem takim w signum, pali niewiele więcej od 2.2, i ten bym bardziej wolał niż 2.2 - nie znam opinii o tym silniku, wiem tyle tylko ze jest wrażliwy na gaz, tzn potrzebna jest porządna sekwencja, ponad 3 tys zł,

 

zapraszam do skorzystania z wyszukiwarki, trochę lektury jest

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

to wpisz sobie w wyszukiwarkę z22se opinie

nie to, że jestes ąz takim sceptykiem tego silnika, bo znam uzytkowników co sobie go chwalę.

ale prawda jest taka, że opel dał ciała z tym silnikiem, dlatego szybko się z niego wycofał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość darek1947