Gość slike99 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Witam rozglądam się za autem do 22tys( totalny max 25 ). Zastanawiam się nad mazda 6 2.0 i nad Vectrą. Który silnik opla jest mniej awaryjny i który byście sobie kupili i dlaczego ?, a może ktoś posiada wiedzę na temat mazdy 6 ? Jestem studentem i pracuję na pół etatu więc w przyszłości na pewno założę gaz( sekwencja, koszt zapewne 3tys zł ). Jeśli ktoś posiada informację na temat awaryjności i ogólnie użytkowania instalacji gazowych do tych silników to też byłbym serdecznie wdzięczny za jego post. Za każdą pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek 398 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 a może ktoś posiada wiedzę na temat mazdy 6 ? idz na prężnie działające forum mazdaspeed tam opinii tyle, że lektury starczy Ci na kilka dni   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slike99 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ja pytałem głównie o opla a ty mnie na forum mazdy wysyłasz, dzięki naprawdę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek 398 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 To najpierw może poszukaj i poczytaj, a dopiero pózniej pytaj Jeśli jesteś zainteresowany również inną marką to chyba normalne, że odsyłam Cię niejako do zródła   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 jeśli 2.2 to z22se, lub z22yh- osobiście nie polecam żadnego, jeśli chodzi o 3.2 to fajny silnik, jeździłem takim w signum, pali niewiele więcej od 2.2, i ten bym bardziej wolał niż 2.2 - nie znam opinii o tym silniku, wiem tyle tylko ze jest wrażliwy na gaz, tzn potrzebna jest porządna sekwencja, ponad 3 tys zł, zapraszam do skorzystania z wyszukiwarki, trochę lektury jest   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slike99 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 a dlaczego nie polecasz 2.2 ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 to wpisz sobie w wyszukiwarkę z22se opinie nie to, że jestes ąz takim sceptykiem tego silnika, bo znam uzytkowników co sobie go chwalę. ale prawda jest taka, że opel dał ciała z tym silnikiem, dlatego szybko się z niego wycofał   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek1947 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 To nie w porządku wydawanie opinii o silniku na temat którego nie wiele się wie, kolega Robertnet w jednym z postów napisał ze w tym silniku pompa napędzana jest paskiem klinowym - totalna bzdura/lancuch/. Od 5 lat jeżdżę 2,2 z fabrycznym bonusem / przystawka LS zwiększająca moc do 160 koni/Silniki z lat 2001 i 2002 w których blednie zamontowano zbyt małą dysze olejową jeśli były w ASO w ramach gwarancji maja na obudowie rozrzadu namalowane dwie niebieskie kropki oznacza to ze wada została usunięta. W swojej ma zamontowany lpg zużycie od 8,5 do 14 zależnie od sposobu jazdy. Ważne wlasciwy olej 0w30 lub 5 w30 i świece HLR 8stx jest inne uszczelnienie i przykręca się kluczem dynamometrycznym 25 n A tu o możliwościach tego sinika i żeby było śmieszniej wlascicielem tej Viki jest Polak mieszkający na wyspach http://www.z22se.co.uk/forum/JohnnyN.php Ale jeśli miałbym wybierać to zdecydowanie 3,2 6 cylindrów to jest to ,a Adam Opel powiedział ze od dużej pojemności jet lepsza jeszcze większa pojemność   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 olega Robertnet w jednym z postów napisał ze w tym silniku pompa napędzana jest paskiem klinowym raczej nie możliwe to,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek.kolega Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Temat baaardzo stary ale dobry więc trzeba go zaaktualizować : SMILE : Jestem posiadaczem Vectry z silnikiem Z22se od prawie 3 lat.Zaraz po sprowadzeniu zamontowałem LPG. Auto ma obecnie ok 209tyśkm i raczej jest to prawdziwy przebieg bo osobiscie auto ściągałem z niemiec od jedynego własciciela który mial auto przez 11 lat.No chyba że niemiec kręcil licznik:P Wiem że silniki te maja różne opinie.wiem też żebyly jakieś akcje serwisowe z rozrządami itd. Ja do mojego silnika nie zaglądałem więc trudno mi powiedzieć czy była akacja serwisowa czy nie. Ale z silnikiem przez prawie 3 lata użytkowaia nic się nie dzieje i raczej sie nie zanosi żeby się coś działo.Do tego silnik od prawie 3 lat jeździ na LPG i chodzi idealnie i nie sprawia kłopotów.W mojej ocenie idealny do gazu bo chodzi na prawde super.Więc dla mnie osobiscie to dobry silnik pod względem TRWAŁOŚCI.Samo auto też bardzo wdzięczne. Natomiast jeżeli chodzi o moc to mnie ten silnik męczy i wyniszcza. On jest po prostu za słaby do takiej wielkości i masy auta. Nie wiem i nie potrafie zrozumieć tych co mają 1,8 i twierdzą ze jest OK. Dla mnie Vectra C z 2.2 pod maską się turla a nie jedzie i dlatego też właśnie się przymierzam do wystawienia auta na allegro:)a swoją drogą to po 3 latach użytkowania czas na zmiany:) Miałem wczesniej focusa 2.0TdCi sprzedałem po roku bo muuuuł. Obecna vectra muuuuł. Jeździłem vectrą C 2.0T z podniesioną moca do 200KM i nie powiem że byla słaba bo nie byla ale... to jeszcze nie było to czego oczekuje. Mam przeznaczone 25tyś na zakup auta i w sumie nie wiem co kupić bo nie moge znaleść auta idealnego dla mnie. Chciałbym najlepiej TURBO benzyne w roczniku nie starszym jak 2004 i vectra 2.8Tmi się baaardzo widzi bo z obecnej jestem zadowolony a tamta ma mocny uturbiony silnik ale wyczytałem że cena rozrządu dochodzi do 6tyś,zł więc odpada. vectra 3,2 spoko ale wolnossak i skrzynia 5 chciałbym jak juz to 6 manuala. Mondeo St ma 6 skrzynie ale to ciągle wolnossąca jednostka. Zastanawiam się jeszcze nad Astrą 3 2.0T 200KM i Volvo V50 2,5T AWD.Reszta aut odpada bo wszystkie z grupy VW mają bezpośrednie wtryski i problem z LPG a ja zaraz po zakupie chce zamontować LPG. Francuskich aut nie tykam bo sorry ale dla mnie dobre auto to niemieckie auto:) a reszta to.... nie będe się wypowiadać bo może kogoś urażę ale sami wiecie że jedyna rzecz jaka sie pierdzieli w vectrach to francuska elektronika : SMILE : mi na szczęście jak na razie padł tylko wyświetlacz konsoli środkowej. udało mi się znaleść nowy za 60zł na szrocie:) Co wy byście polecili? może warto czasami kupić coś wolniejszego ale pewniejszego.moja granica to minimum 200KM a najlepiej cos w okolicy od 230KM w górę przy masie nie większej jak 1550kg czyli max 7,5 do setki i max 30s do 200 i najlepiej 4x4:) Edytowane 18 Stycznia 2017 przez Maciek.kolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.