Skocz do zawartości

problem z ABS-em


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

 

Właśnie wróciłem od mechanika. Niestety nie udało się podłączyć do ABS. Próbował przez różne systemy i niestety. Anie jeden się nie komunikuje z ABS. Ale kosmiczny moduł XXII w. zadziałał bo od wczoraj ABS się nie zaświeca. Zobaczymy jak długo. wychodzi błąd 031- Błąd sygnału z czyjnika położenia wału korbowego. Podobno jeśli jest uszkodzony to są problemy z odpalaniem. Trzeba będzie pomyśleć nad wymianą.

 

PZDR

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie udało się podłączyć do ABS.

Niestety kolego tylko Techem 2 da się poprawnie połączyć z ABSem w Sintrze.

I nie kombinuj z innymi programam bo i tak się nie połączą.

Wiem to z autopsji.Niestety.

Wydałem na to tyle że kupił bym nową piastę.

A tak kasa poszła w błoto.

A co do twojego problemu z ABSem to niestety któraś piasta kwalifikuje się do wymiany.

Miałem dokładnie takie same objawy aż w końcu kontrolka zaczęła palić się na stałe.

U mnie była uszkodzona prawa przednia piasta w której jest czujnik ABS.

Niestety aby sprawdzić która piasta do wymiany trzeba podłączyć auto do Techa2.

Najlepiej poszukaj w swojej okolicy może ktoś ma jeśli nie to pozostaje serwis.

Niestety ceny w serwisie zaczynają się od około 120 zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Ja już prawą przednią pisatę wymieniałem 2 razy. Wtedy doszedłem do tego, który czujnik, na piechotę. Mam nadzieję że zadziałał modół samonaprawczy i po kłopocie. Teoretycznie problem rozwiązany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pisze z Gdańska. Sintre 2.2 16V użytkuje od września. Człowiek który sprowadził mój pojazd twierdzi ,że usterka powstała w wyniku ostrego hamowania które zakończyło się uderzeniem w zająca. Śladów tego zdarzenia nie zaobserwowałem ale auto otrzymałem z zapalonym światełkiem ABS na tablicy. Odwiedziłem serwis Opla i na kompie wyszło że moja sintra ma następujące błędy

 

95- przerwany obwód wł.ham (mechanik twierdzi ,że udało się naprawić)

71- zwarty lub przerwany obwód solenoidów

78- za niskie wejście obwodu solenoid przedniej prawej

76- za niskie wejście obwodu solenoid przedniej lewej

Za zdiagnozowanie usterek zapłaciłem 150pln natomiast za szukanie przyczyn w/w błędów zaproponowano kwotę 1000pln technik ocenił ,że poszukiwanie błędu może zająć 5 godzin. Mój mechanik niestety się poddał i brakuje mu pomysłu gdzie może leżeć przyczyna usterki. Przewody wyglądają na całe a czujniki w piastach są sprawne. Może Wy macie pomysł gdzie leży przyczyna

Pozdrawiam

Jarek

 

Witam ponownie

Edytuje post co by nie robić bałaganu

Dzisiaj instalowałem CB Radio i przez nieuwagę zrobiłem zwarcie w wyniku czego spaliły się 2 bezpieczniki (15) cigar ltr oraz (30) cig/pwr/sckt. Starym zwyczajem przy wymianie wyciągałem wszystkie bezpieczniki po kolei i je sprawdzałem. Po wymianie uszkodzonych 2sztuk i przejechaniu XXX dystansu ABS działa poprawnie. Nie wiem czy to wynik zwarcia czy może fakt wyjmowania każdego z bezpieczników ale pomogło a ja zaoszczędziłem kilka stówek .Wniosek taki ,że trzeba sprawdzać najbardziej prozaiczne rzeczy i niema co wierzyć bezgranicznie w serwis

 

 

przeniosłem post do właściwego tematu/Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Przewody wyglądają na całe a czujniki w piastach są sprawne...

Witam sam sprawdzałeś te czuniki? bo one są najczęściej przyczyną błędów. Selenoid to najprawdopodobniej jakiś obwód lub czujnik indukcyjny.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem osobiście miernikiem, następnie sprawdził serwis opla na Miałkim Szlaku w Gdańsku a na koniec sprawdził mój mechanik który naprawiał hamulec pomocniczy oraz wspomniany ABS. W Oplu powiedziano mi ,że uszkodzony może być komputer od ABS a to koszt 3000pln. Wiem jedno w autoryzowanym serwisie to można najwyżej zdiagnozować ABS po naprawie tej usterki zostanę w samych skarpetach. Zastanawiam się czy ten solenoid może znajdować się w pompie ABS

 

Natrafiłem w necie na to forum

 

http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/showthread.php?182882-ABS-Solenoid-relay.

 

Czy sintra ma takie przekaźniki w pompie ABS ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nekroskop

Witam

U mnie od 2 dni dzieje się to samo. Zapala mi się ABS i widze ze to tak z du...py strony.

Po odpaleniu wszystko jest ok i potem loteria nie ważne czy 100metrow czy 2 km czy 40 km/h czy 70 km /h odpala się ABS. słychać wtedy to charakterystyczne pykniecie.

Czasem potrafi się nie zapalić.

Na razie wrzuciłem to w karby uszkodzonej wtyczki w piaście ( wymieniałem kilka miesięcy temu ) i była zaizolowana ale może przy tej odwilży gdzieś się woda dostała )

ale zapytam od razu póki temat swiezy co to za moduł samonaprawczy XXII w :lol::oops:

Wesołych Świąt :wino:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności