Gość Kacper Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Nie jest to prosta sprawa co nieco było w tym temacie http://forum.opel24.com/jak-dojsc-do-nagrzewnicy-vt25517.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yaho76 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam Czy wie może ktoś jak dobrać się do nagrzewnicy w Sintrze 3.0. Z góry dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam. Ja wiem. Podaj na moje PW adres e-maila to podeśle odpowiednie materiały. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yaho76 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Koncze temat koledzy okazalo sie ze uszczelki pod glowica do wymiany.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarucha Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 w moim przypadku nagrzewnica była zapchana wymieniłem na nową i działa ogrzewaniee jak ta lala starą pożądnie przepłukałem pomoczyła sie w wodzie z octem i jest sprawna jak ktoś potrzebuje nagrzwnicy to moge sprzedać w sklepie nie mają zamienników tylko orginały a to cena ponad 400zł dodam jeszcze że miałem jak u kolegi .Jak stałem w korku dmuchało zimnym powietrzem podczas jazdy w miare ciepłe ,jak nie masz obiawów walnietej uszczelki z pod głowicy lub niesprawnego termostatu to napewno masz do wymiany nagrzewnice mechanik mnie dużo skasował jak kolego masz kanał żeby dostać sie do przewodów i dysponujesz czasem to lepiej sam sprubuj ją wymienić ,ja nie miałem kanału i musiałem oddać auto do mechanika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Czasem wystarczy odłączyć przewody od silnika i podłączyć pod jeden z nich wąż z wodą pod ciśnieniem. U mnie kupa szlamu wyleciała i teraz jest OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MironRc Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 (edytowane) Witam szanowne Grono! Panowie, wydaje mie sie ze przeczytałem tematu o grzaniu w Sintrze, wiem ze jego brak to UPG itd, wiec jak było a przegapiłem proszę wykasować, opisze co dzieje sie u mnie, jak uruchomie silnik i jade sobie spokojnie tzn , do 100, 120, grzanie jest, natomiast jak troche przycisne to zamiast cieplego leci zimne, za jakies 30 km, znow jest cieple. Jak zgasze silnik na 20 min, znow leci cieple, temperatura w normie nie ma wachan,tzn 70 stopni w korku ok 90- nie jest za mala? nie mam pojecia o co chodzi, Wy wiecie? do czego słuzy urzadzenie/pompka/ przy zbiorniku plynu chlodniczego, moze to ona szwankuje? Połączyłem z podobnym tematem / Kacper Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 do czego słuzy urzadzenie/pompka/ przy zbiorniku plynu chlodniczego, moze to ona szwankuje? W sintrach 3.0 jest dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego więc to zapewne ona. Koledzy z 3-litrówkami myślę że potwierdzą i napiszą czy mieli jakieś przygody z nią. W wolnej chwili sprawdzę w schematach czy ona powinna pracować cały czas, czy podobnie jak wentylatory w razie potrzeby (chyba że ktoś wie)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 W sintrach 3.0 jest dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego więc to zapewne ona. To mogę potwierdzić.Załącza się też po zgaszeniu silnika ale to normalne Niestety problemu z ogrzewaniem nie przerabiałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sergeimoskva Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Witaj! Na zdjęciu pokazano przepływ płynu w systemie chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.