Skocz do zawartości

Problem z ogrzewaniem w Oplu Sintra 3.0 V6 99r


Gość yaho76

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 miesiące temu...
Gość jarucha

w moim przypadku nagrzewnica była zapchana wymieniłem na nową i działa ogrzewaniee jak ta lala starą pożądnie przepłukałem pomoczyła sie w wodzie z octem i jest sprawna jak ktoś potrzebuje nagrzwnicy to moge sprzedać w sklepie nie mają zamienników tylko orginały a to cena ponad 400zł

 

dodam jeszcze że miałem jak u kolegi .Jak stałem w korku dmuchało zimnym powietrzem podczas jazdy w miare ciepłe ,jak nie masz obiawów walnietej uszczelki z pod głowicy lub niesprawnego termostatu to napewno masz do wymiany nagrzewnice mechanik mnie dużo skasował jak kolego masz kanał żeby dostać sie do przewodów i dysponujesz czasem to lepiej sam sprubuj ją wymienić ,ja nie miałem kanału i musiałem oddać auto do mechanika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem wystarczy odłączyć przewody od silnika i podłączyć pod jeden z nich wąż z wodą pod ciśnieniem. U mnie kupa szlamu wyleciała i teraz jest OK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam szanowne Grono!

 

Panowie, wydaje mie sie ze przeczytałem tematu o grzaniu w Sintrze, wiem ze jego brak to UPG itd, wiec jak było a przegapiłem proszę wykasować, opisze co dzieje sie u mnie, jak uruchomie silnik i jade sobie spokojnie tzn , do 100, 120, grzanie jest, natomiast jak troche przycisne to zamiast cieplego leci zimne, za jakies 30 km, znow jest cieple. Jak zgasze silnik na 20 min, znow leci cieple, temperatura w normie nie ma wachan,tzn 70 stopni w korku ok 90- nie jest za mala? nie mam pojecia o co chodzi, Wy wiecie?

do czego słuzy urzadzenie/pompka/ przy zbiorniku plynu chlodniczego, moze to ona szwankuje?

 

 

Połączyłem z podobnym tematem / Kacper

Edytowane przez Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czego słuzy urzadzenie/pompka/ przy zbiorniku plynu chlodniczego, moze to ona szwankuje?

W sintrach 3.0 jest dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego więc to zapewne ona.

Koledzy z 3-litrówkami myślę że potwierdzą i napiszą czy mieli jakieś przygody z nią.

W wolnej chwili sprawdzę w schematach czy ona powinna pracować cały czas, czy podobnie jak wentylatory w razie potrzeby (chyba że ktoś wie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sintrach 3.0 jest dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego więc to zapewne ona.

To mogę potwierdzić.

Załącza się też po zgaszeniu silnika ale to normalne :)

 

 

Niestety problemu z ogrzewaniem nie przerabiałem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności