Skocz do zawartości

Problem z ogrzewaniem w Oplu Sintra 3.0 V6 99r


Gość yaho76

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tak myślę ze może majq jak znajdzie chwilę to zwróci uwagę kiedy ta pompka załącza się.

Tzn czy startuje po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury,

czy chodzi cały czas po odpaleniu silnika,

czy startuje po włączeniu ogrzewania na zimnym silniku

Jak to będzie ustalone i porównane, to wtedy możesz podjąć decyzje o wymianie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn czy startuje po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury

Dokładnie tak

Załącza się jak silnik złapie temperaturę i działa aż ostygnie

Jak już się załączy to działa nawet po zgaszeniu silnika

Więc załącza się w razie potrzeby

A do czego dokładnie ona jest to nie wiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 to już spore gabaryty i pewnie obieg z samej pompy przy rozrządzie może nie wystarczać. Dlatego zapewne jest dodatkowo ta elektryczna.

 

Miron, jak będziesz zmieniał termostat to koniecznie upewnij się czy nowo zakupiony dobrze przylega i nie ma prześwitów.

Link o odpowietrzaniu zapewne widziałeś więc nie powinno być z tym problemów - nieprawidłowe może powodować problemy z ogrzewaniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a wiec u mnie problemem z ogrzewaniem okazał sie termostat, wymieniłem go sam, poza tym odkrecilem i rozebralem chlodnice oleju, jest zlozona na silikon, powymienialem oringi na kolektorze ssacym ( 130 zl), auto trzyma tempetature ok 85-90 stopni i jest spora poprawa w grzaniu. Z tych zlych stron to okazalo sie ze przegnila uszczelka od glowica i widac male pecherze powietrza, wymienial tez to bede sam i tu mam pytanie czy ktos poleca jakies uszczelki pod glowice? chce kupic elringa ale wolalbym sie dopytac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec u mnie problemem z ogrzewaniem okazał sie termostat, wymieniłem go sam, poza tym odkrecilem i rozebralem chlodnice oleju, jest zlozona na silikon, powymienialem oringi na kolektorze ssacym ( 130 zl), auto trzyma tempetature ok 85-90 stopni i jest spora poprawa w grzaniu. Z tych zlych stron to okazalo sie ze przegnila uszczelka od glowica i widac male pecherze powietrza, wymienial tez to bede sam i tu mam pytanie czy ktos poleca jakies uszczelki pod glowice? chce kupic elringa ale wolalbym sie dopytac.

wg mnie lepszym wyborem jeżeli chodzi o UPG będzie Victor Reinz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do uszczelek Reinza to miałem niedawno porównanie z inną nie markową uszczelka. I Reinz wypadł zdecydowanie na plus.

UPG to nie jest coś co się często zmienia więc warto kupić coś markowego i droższego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności