Skocz do zawartości

1,7 DTI wymiana oringów na obsadach wtryskiwaczy w głowicy


Gość pinio-78

Rekomendowane odpowiedzi

Często powodem syfu w układzie chłodzenia w 1,7 dti są padnięte oringi na obsadach wtryskiwaczy, coraz więcej jest pytań o koszty ich wymiany i przebieg.

Ja podam orientacyjne koszty (wg. moich spostrzeżeń):

1 koszt robocizny mechanika w zakresie demontażu i ponownego montażu głowicy cena ...

2 koszt robocizny zakładu regenerującego głowicę i ewentualnych części do głowicy (w zależności od zakresu obróbki głowicy cena ... (poza ceną oringów do głowicy na obsady, oraz ewentualnymi obsadami które to orientacyjne ceny podałem poniżej).

 

A teraz pozostałe części:

- uszczelka głowicy ( w zależności od grubości i firmy) od około 170 zł w górę

- uszczelka pod wałki (na środku głowicy) około 30 złotych w górę

- uszczelka pokrywy zaworów od około 30 złotych w górę

- uszczelka kolektora wydechowego około 60 złotych

- uszczelki kolektora ssącego około 60 złotych

- uszczelka pod termostat około 10 złotych w górę

- uszczelki wtryskiwaczy (te na wtryskiwacz po jednej na każdy) coś około 12 złotych za sztukę x 4

- podkładki miedziane pod wtryskiwacz 30 kilka złotych za sztukę x 4

- podkładki miedziane pod przewody przelewowe kilka podkładek (dwa rodzaje wielkości) po jakiejś złotówce za sztukę (o ile uda się je dobrać)

- KOSZT ORINGÓW NA OBSADY WTRYSKIWACZY W GŁOWICY OKOŁO od 5 do 40 złotych za wszystkie 8 sztuk (oczywiście zależne od oringów i miejsca ich zakupu)

- EWENTUALNY KOSZT OBSAD WTRYSKIWACZY to chyba po jakieś 40-60 złotych (nie pamiętam dokładnie) za sztukę jest ich 4 w głowicy.

- ewentualnie nowe szpilki jakieś 60 złotych komplet

- ewentualnie nowy psek rozrządu kilkadziesiąt złotych

 

Podkreślam że ceny jakie podałem są orientacyjne z tego co pamiętam, ale części raczej niezbędne, no chyba że ktoś złoży na starych (raczej niewykonalne) przynajmniej w przypadku uszczelek.

 

Jeżeli zapomniałem o czymś to proszę o dodanie a jeżeli się mylę to o sprostowanie.

Mam nadzieję że pomoże to komuś w ewentualnej ocenie orientacyjnych kosztów naprawy i zobrazuje zakres naprawy.

Trzeba zaznaczyć jeszcze że w zależności o tego co poza zmianą tych oringów zrobi zakład remontujący głowicę koszty mogą być bardzo zróżnicowane. (np uszczelniacze zawrów (raczej napewno), zwory dotarcie, itd) no i oczywiście planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy.

Pozdrawiam i proszę o spostrzeżenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności